Ga naar inhoud

Instalatie: partities maken gaat niet meer zoals het hoord


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi Ik heb eeb vreemd probleem.(REDHAT 7.2) Ik wil met installeren,d.m.v disk druid verschillende partities aanmaken. Swap 200mb / 128mb boot 50mb usr 1500mb var 300mb home 2000mb Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad,om het op deze manier te doen,tot heden want als ik nu de eerste 3 partities aanmaak is er niets aan de hand,totdat ik de vierde aanmaak,krijg ik de foutmelding"could not allocate requested partitions:partioning failed could not allocate requested partitions. Ik hb mijn harde schijf geheel geformateerd ( fat32 )en later dus met disk druid de partitie verwijderd. als ik Linux zelf de partities laat maken gaat het installeren wel,alleen maakt hij dan maar 3 partities aan. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik doe niets anders dan wat ik eerder ook gedaan heb,dus een partitie kiezen bijv. / 200mb,daarna op ok en dan weer een nieuwe maken. De instellingen staan toch default al goed?teminste dat was eerder altijd wel zo. Wat wel anders is,nu instaleer ik op de eerste partitie zonder ander besturingsysteem,eerder had ik windows op de eerste partitie staan. Vreemd????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...