Ga naar inhoud

redhat 7.3 installatie


Aanbevolen berichten

Heb radhat 7.3 iso's gedownload en gebrand op cd. Zodra ik opstart van cd met de eerste cd gaat redhat netjes de installatie opstarten. Kan dan eenaantal zaken instellen en moet dan aangeven welk installatie medium ik gebruik en geef dan netjes de CDrom aan. Echter, redhat kan deze opeens niet meer herkennen, terwijl ik net wel van deze cd geboot heb. Ook het gebruik van een diskette met daarop drivers voor de cdrom werkt niet. Wie weet de oorzaak en oplossing hiervoor?
Link naar reactie
RedHat doet dit wel vaker heb ik gemerkt. Handig is: voordat hij gaat herkennen en je op "auto" drukt bij de installatie ff snel de cd-rom open en dicht doen. Nu worden er een aantal handelingen verricht door de cd-rom zodat RedHat minder moeite heeft met het herkennen. Probeer het eerst maar eens zo ;)
Link naar reactie
Bedankt voor jou reactie maar het werkt niet! [quote:f3de5d301b="w.roosenburg"]RedHat doet dit wel vaker heb ik gemerkt. Handig is: voordat hij gaat herkennen en je op "auto" drukt bij de installatie ff snel de cd-rom open en dicht doen. Nu worden er een aantal handelingen verricht door de cd-rom zodat RedHat minder moeite heeft met het herkennen. Probeer het eerst maar eens zo ;)[/quote:f3de5d301b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...