Ga naar inhoud

[SuSE 8.0] Installatie


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb vandaag suse 8.0 via ftp op mijn pc geïnstalleerd :) Alles deed het (incl. mijn muis ;) ) en kort daarna moest ik eten en heb de pc afgesloten... Toen ik weer de pc opstarte deed mijn muis het opeens niet meer! :-? Hoe kan ik hem opnieuw "installeren" of wie weet een andere oplossing? Graag een uitleg die ik met alleen een key-board kan uitvoeren ;)
Link naar reactie
jeps, ik heb nu een ander probleem; maar ik ga niet telkens een nieuw topic openenen.So listen up: ik wil opera installeren (rpm) maar dat lukt niet! Hij geeft de volgende foutmelding: [code:1:bbb8ca57cf]<ome/anthony/Desktop/opera-6.02-20020701.3-shared-qt.i386.rpm;echo RESULT=$? error: failed dependencies: libqt.so.2 is needed by opera-6.02-20020701.3 RESULT=1[/code:1:bbb8ca57cf] Vaag, wat moet ik doen? Ik heb dus suse 8.0 via ftp gedownload en geinstalleerd, maar ben er niet echt over te spreken. Dit omdat ik maar een "beperkte" versie heb... dus niet de proffessional! Ik heb bijv. maar 1 i-net browser--> Konqueror. Bij proffessional kan je allemaal pakketten kiezen (waaronder een i-net pakket) zodat je bijv. mozilla, netscape en opera erbij krijgt... weet iemand misschien waar ik die pakketten alsnog kan downloaden? alvast bedankt
Link naar reactie
Om dit te verwijderen moet je ff in de file /usr/lib/X11/xdm/Xsetup iets aanpassen. Plaats dit teken # voor de lijnen, die hieronder beschreven staan. Zodat het erzo gaat uitzien: Vb: # ( # exec setsid $xconsole -notify -nostdin -verbose -exitOnFail # ) & echo $! > /var/run/xconsole.pid # # exit 0 beste groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...