Ga naar inhoud

[SuSE 8.0] Probleem met OpenGL


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben nu bezig met iniltration te installeren voor UT (een mod) maar ik zit vast: http://infiltration.sentrystudios.com/infmanual/ Ik snap stap 4 en 5 niet. 4 verklaart waarom de kleuren niet naar 24 bit kunnen maar die stap sla ik nog ff over en bij 5 moet je ee file aanpassen maar welke? Of je kunt een shellscript maken, maar hoe doe je dat??
Link naar reactie
[quote:cdacc89b69="jolo"]Of de plugjes van goud zijn is moeilijk te zeggen. Het enigste wat ik van goud weet, dat het altijd een legering is. Maar ik zou het niet kunnen herkennen. De plugjes lijken koper kleurig. :oops: [/quote:cdacc89b69]Dat probleem met die O.E.M. Adigy is opgelost. Ik vond een mooie screenshot van de retail Adigy op http://www.zdnet.com.au/gamespot/pcgames/reviews/screenshots/0,2000013604,20260604,00.htm?SCREEN=1 en heb deze screenshot geprint. Ik heb die twee Audigy’s omgeruild. Deze keer voor twee echte retails. (in doos en ongeopend) Tevens heb ik een joystick omgeruild. (Het kalibreren mislukte.) Dat was waarschijnlijk een exemplaar dat een andere klant had teruggebracht. (kon ik zien aan de manier van verpakken) [quote:cdacc89b69="Marcel de Reus"]Ik snap stap 4 en 5 niet. 4 verklaart waarom de kleuren niet naar 24 bit kunnen maar die stap sla ik nog ff over en bij 5 moet je ee file aanpassen maar welke? Of je kunt een shellscript maken, maar hoe doe je dat?? [/quote:cdacc89b69] Wat punt 4 betreft, eerst moet Xwindows ingesteld zijn op 24 bit mode. Maar is die 24 bits mode nog gelukt via sax2, of wilde sax2 weer eens niet starten? Daarna kan pas de Infiltration.ini worden aangepast. Hoe je dat shell script maakt staat in punt 5. Je hoeft enkel dit script te kopiëren naar een bestand die je met vi maakt met de naam inf286 Ik had dit scriptje eerst naar Microsoft Word gekopieerd, maar toen ik verder wilde typen, kwamen er geen letters op het scherm, zodat ik het script weer moest verwijderen. (zucht) :( Kopieer dat script naar een map ergens in het zoekpad. :roll: Bijvoorbeeld /usr/local/bin of /usr/games en type inf286 om het programma te starten. :wink:
Link naar reactie
[quote:63a6d34d9b="Marcel de Reus"]Maar ik weetd dus niet HOE je een Shellscript maakt. Hoe krijg je zo'n script? Ik weet wel awt je erin moet typen en waar hij moet staan maar ik weet niet hoe je zo'n script aanmaakkt :([/quote:63a6d34d9b] Gewoon met een editor bijvoorbeeld: vi of KEdit. Als je die script uit punt 5 gekopieerd hebt in een geopende (Nieuw bestand) editor, kun je dat bestand opslaan als inf286 En kopieer dat inf286 bestand naar het zoekpad bijvoorbeeld /usr/local/bin of /usr/games En door in een console te typen inf286 wordt UT gestart. :wink:
Link naar reactie
[quote:cc05b70077="w.roosenburg"]Hoho wel eerst ff de rechten goedzetten dus. chmod +x <bestandsnaam> om hem executable te maken. Daarna het bestand opstarten door er ./ voor te zetten, dus dat wordt dan: [code:1:cc05b70077] chmod +x inf286 ./inf286 [/code:1:cc05b70077][/quote:cc05b70077] Hm, je hebt gelijk bij 5 op http://infiltration.sentrystudios.com/infmanual/install.htm#linux staat ook nog chmod +x inf286 :oops: , maar ik ga er vanuit dat Marcel dat wel begrepen heeft. :wink: Voor programma’s of scripts die in het zoekpad staan is ./ niet nodig. :roll:
Link naar reactie
Ik ben vadaag uren met de infiltration mod aan het stoeien geweest, maar ik krijg het niet voor elkaar :cry: Ik heb exact gedaan wat er op de website staat maar toch doet ie het niet. Ik krijg bij het starten dit: [quote:d77ee95a8f]marcel@linux:~> inf268 bash: inf268: command not found marcel@linux:~> inf286 Unreal engine initialized Bound to SDLDrv.so Joystick [0] : THRUSTMASTER FireStorm Dual Analog 2 Joystick has 12 buttons Joystick has 10 axes SDLClient initialized. Bound to Render.so Lighting subsystem initialized Rendering initialized LoadMap: Entry Bound to Fire.so Case-insensitive search: Botpack -> ..\System\BotPack.u Bound to IpDrv.so Game class is 'UTIntro' Level is Level Entry.MyLevel Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)... InitGame: Base Mutator is Entry.Mutator0 Browse: Entry.unr?Name=INF_Player?Class=INF_Core.INFc_CHHelmet?team=0?skin=INF_cCamos.GEN_Desert?Face=INF_cFaces.HelmetGEN_INFStrap_Black1BalaGR?Voice=INF_Voices.INFv_VoiceP1?bNoIdentifyInfo=False LoadMap: Entry.unr?Name=INF_Player?Class=INF_Core.INFc_CHHelmet?team=0?skin=INF_cCamos.GEN_Desert?Face=INF_cFaces.HelmetGEN_INFStrap_Black1BalaGR?Voice=INF_Voices.INFv_VoiceP1?bNoIdentifyInfo=False Created and initialized a new SDL viewport. Bound to UWeb.so Failed to load 'INF_Core': Can't find file for package 'INF_Core' Failed to load 'Class INF_Core.INFc_CHHelmet': Can't find file for package 'INF_Core' Can't find file for package 'INF_Core' Failed to load 'INF_Core': Can't find file for package 'INF_Core' Failed to load 'Class INF_Core.INFc_CHHelmet': Can't find file for package 'INF_Core' Can't find file for package 'INF_Core' Team 0 Login: INF_Player Failed to load 'INF_cCamos': Can't find file for package 'INF_cCamos' Failed to load 'Texture INF_cCamos.GEN_Desert1': Can't find file for package 'INF_cCamos' Failed to load INF_cCamos.GEN_Desert1 so load CommandoSkins.cmdo1 Failed to load 'INF_cFaces': Can't find file for package 'INF_cFaces' Failed to load 'Texture INF_cFaces.GEN_Desert2HelmetGEN_INFStrap_Black1BalaGR': Can't find file for package 'INF_cFaces' Failed to load INF_cFaces.GEN_Desert2HelmetGEN_INFStrap_Black1BalaGR so load CommandoSkins.cmdo2 Failed to load 'INF_Voices': Can't find file for package 'INF_Voices' Failed to load 'Class INF_Voices.INFv_VoiceP1': Can't find file for package 'INF_Voices' Possessed PlayerPawn: TMale1 Entry.TMale0 Input system initialized for SDLViewport0 Opening SDL viewport. Bound to SDLGLDrv.so Loaded render device class. Initializing SDLGLDrv... binding libGL.so.1 Resizing SDL viewport. X: 1280 Y: 1024 OpenGL GL_VENDOR : NVIDIA Corporation GL_RENDERER : GeForce4 Ti 4400/AGP/3DNOW! GL_VERSION : 1.3.1 NVIDIA 29.60 GL_EXTENSIONS : GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_transpose_matrix GL_S3_s3tc GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_weighting GL_HP_occlusion_test GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_evaluators GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow Device supports: GL Device supports: GL_EXT_bgra Device supports: GL_EXT_paletted_texture Device supports: GL_ARB_texture_compression Device supports: GL_EXT_texture_compression_s3tc Device supports: GL_EXT_texture_env_combine Device supports: GL_EXT_compiled_vertex_array Device supports: GL_ARB_multitexture MinLogTextureSize = 2 MaxLogTextureSize = 8 Bound to ALAudio.so OpenAL Audio subsystem initialized. Game engine initialized Startup time: 4.617945 seconds. Entering main loop. Creating root window: UMenu.UMenuRootWindow Failed to load 'INF_Lite': Can't find file for package 'INF_Lite' Failed to load 'Class INF_Lite.INFl_MenuItem': Can't find file for package 'INF_Lite' UMenuMenuBar Transient.UMenuMenuBar0 (Function UMenu.UMenuMenuBar.LoadMods:0149) Empty class for object None UMenuMenuBar Transient.UMenuMenuBar0 (Function UMenu.UMenuMenuBar.LoadMods:014F) Accessed None UMenuMenuBar Transient.UMenuMenuBar0 (Function UMenu.UMenuMenuBar.LoadMods:016D) Accessed None UMenuMenuBar Transient.UMenuMenuBar0 (Function UMenu.UMenuMenuBar.LoadMods:018A) Accessed None [/quote:d77ee95a8f] Hij start daarna gewoon de basic UT op :( Wel met helemaal schone settings en zonder voorfilmpje dus hij gaat wel degelijk iets ander laden. Volgens mij is deze veel voorkomende fout de boosdoener maar wat houdt hij in? [quote:d77ee95a8f]Can't find file for package[/quote:d77ee95a8f] De files zijn niet meer compressed oid want ze zijn hetzelfde als bij de Windows instalatie. Nog even wat ik heb gedaan: 1. met de Loki GOTY installer UT geinstaleerd 2. UT gedraaid als user 3. De Infiltratiion Manual zip file extracted naar /usr/local/games/ut 4. de specifie Linux files Infiltration.ini en UBrowser.int gedownload en vervolgens zowel naar /usr/local/games/ut/System als naar /home/marcel/.loki/ut/System gekopieerd 5. een script met de beschreven tekst gemaakt en dat in /usr/local/bin gezet 6. als user inf286 ingetyped Kan iemand mij altjeblieft helpen want ik wordt er echt wanhopig van. Ik ben hier nu van 6 tot 10:30 mee bezig geweest en nog werkt het niet. :(
Link naar reactie
[quote:fd74c16b69="Marcel de Reus"] Kan iemand mij altjeblieft helpen want ik wordt er echt wanhopig van. Ik ben hier nu van 6 tot 10:30 mee bezig geweest en nog werkt het niet. :([/quote:fd74c16b69] Dus je hebt het script gekopieerd naar een geopende editor? Krijg je de zelfde foutmelding als je handmatig [color=blue:fd74c16b69]ut Entry.unr -userini=InfiltrationUser.ini -ini=Infiltration.ini [/color:fd74c16b69]intypt, of naar een console kopieert ? Je zou alvast kunnen kijken op er een bestand INF_Core in je SuSE partities staat. Als Infiltration.ini een tekst bestand is zou je daar ook nog in kunnen kijken. Op dit moment zegt me die [color=blue:fd74c16b69]Can't find file for package [/color:fd74c16b69]niet zoveel. :o Ik heb die Unreal Tournament nog niet kunnen kopen, dus ik kan hier nog niets controleren. :roll:
Link naar reactie
Jammer dat je UT niet hebt :( Het is echt een aanrader; erg gaaf. (je kunt ook bij onze nieuwe clan komen dan kiik maar ff op ons nederige forum: http://members.lycos.nl/anthony2u/forum ) De file INF_core is gewoon aanwezig (had ik al gechecked) en ik he idd gewoon dat script gemaakt door de tekst van de manual in te plakken. Nu dan maar even handmatig proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...