Ga naar inhoud

Konqueror vraagjes


Aanbevolen berichten

Een paar probleempjes met konqeror: 1) HTML-code staat altijd uit, ook al staat die in mijn profiel wel aan. 2) Het wijzigen van een bericht werkt niet. Als ik wil wijzigen krijg ik weer het scherm om te editten, maar plaatsen lukt vervolgens niet meer. 3)De achtergrond van het forum, bij vorige berichten (in het edit-scherm). is volledig zwart, zodat ik niets kan lezen. (met IE is dit donkerblauw). Zijn er meer mensen met deze probleempjes en weet iemand de oplossingen.
Link naar reactie
[quote:1b2e3f4118="water"]Een paar probleempjes met konqeror: 1) HTML-code staat altijd uit, ook al staat die in mijn profiel wel aan.[/quote:1b2e3f4118] Volgens mij is html-code op dit forum niet actief. Dus blijftie uit staan [quote:1b2e3f4118] 2) Het wijzigen van een bericht werkt niet. Als ik wil wijzigen krijg ik weer het scherm om te editten, maar plaatsen lukt vervolgens niet meer. [/quote:1b2e3f4118] Heb ik geen last van, maar ik ben dan ook moddereter, iemand anders misschien? [quote:1b2e3f4118] 3)De achtergrond van het forum, bij vorige berichten (in het edit-scherm). is volledig zwart, zodat ik niets kan lezen. (met IE is dit donkerblauw). [/quote:1b2e3f4118] Onjuiste html-intepretatie van konqueror. Je kunt de tekst zichtbaar maken door deze te selecteren. Vraag even in feedback of de lay-out van dit forum gewijzigd kan worden. ook de donkerblauwe achtergrond is nogal onduidelijk imho [quote:1b2e3f4118] Zijn er meer mensen met deze probleempjes en weet iemand de oplossingen.[/quote:1b2e3f4118] Ik hoop dat je hier iets aan hebt Rinse
Link naar reactie
[quote:21e0ecaf6d="maximilaan"]OK, zit nu dus in Windows, heb html geactiveerd in mijn profiel, typ nu een reactie, en dit reactievenster zegt "quote": HTML is UIT Max[/quote:21e0ecaf6d] Ik weet niet wat je nu bedoelt, maar onder Windows kan ik al die knoppen wel gebruiken, maar met Konqueror niet. Dan moet ik ze handmatig intikken (wat ook weer geen verschrikkelijk groot probleem is), maar het lijkt aan Konqueror te liggen. Irritanter is het met de knop wijzigen, dat lukt dus gewoon niet.
Link naar reactie
Ow, je bedoelt de UBB code die je via de bovenstaande knoppen kunt invoegen. Dat is nmlk geen html, vandaar de verwarring. Had je kunnen weten, html werkt met <b> etc, terwijl ubb dat doet met [b ] :) Dat klopt, konqueror begrijpt de java-commando's hiervan niet. Java en JavaScript zijn nmlk nog steeds niet volledig in Konqueror (wat de knopinfo van konqueror overigens ook vermeld.) Maak evt een bugrapport aan over deze kwestie zodat de bouwers van Konqueror hier iets aan kunnen doen. Lees hierover evt ook de info op www.konqueror.org Max
Link naar reactie
[quote:802b760cf5="water"]Die html-code staat in IE wel aan en ik dacht dat Phaas ook problemen had met wijzigen, maar ik weet niet of dat in Konqeror was.[/quote:802b760cf5] Klopt ;) ik heb precies dezelfde problemen als jij hebt. Maw, er valt mee te leven. Ik heb trouwens nog een probleem: alle geanimeerde gif-plaatjes knipperen heel raar :cry: en na een tijdje doen ze het dan ineens wel weer :? ik denk dat het tijd wordt om kde 3.0.2 te compileren Barry
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...