Ga naar inhoud

Desktop of laptop?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort een nieuwe pc aanschaffen en kwam uit op de asus n76vb-t4038h als desktopvervanger. Er wordt gezegd dat een laptop een stuk duurder is, maar als ik een vergelijkbare pc samenstel (inclusief 24" scherm en toetsenbord/muis) kom ik zelfs hoger uit. Hoe kan dat en kan iemand hierin een goed advies geven?
Link naar reactie
de laptop die je gekozen hebt is een zeer goede, pluspunten: + zeer goed geluid (zelfs nog hoorbaar bij 14% op 5 meter afstand) + 2 hdd trays + geheugen uitbreidbaar tot 16gb + fullhd scherm + zeer grote kijkhoek + zeer uitgebreide windows 8/8.1 store (losse licensies hebben minder apps) + led keyboard minpunten - windows 8 (als je de laptop voor gaming wil gebruiken) ______________________ gebruik wel de coolermaster notepal u3 als coolstand. http://www.youtube.com/watch?v=p3hHZIGv-RE in het filmpje kan je de heatsink van de laptop zien, gebruik dat voor de beste koelplekken te vinden (heatsink) ------------------------------ LG LED Monitor 27EN43V-B 27", DVI, HDMI (zwart) je kan het beste deze monitor gebruiken vanwege dat deze aan een muurbeugel kan hangen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...