Ga naar inhoud

welke browser gebruik je?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als eerste gebruik ik Konqueror, ziet het er niet uit dan gebruik ik Opera 6. Is het dan nog niet te lezen, dan is het pech of ik moet zo nieuwsgierig zijn dat ik Netscape 6 wil gaan gebruiken. Dat veel ratelarij gaat betekenen op een 333 MHz. :( In de win98 gebruik ik altijd Opera 6 en dan pas IE 6.
Link naar reactie
Opera pas ondervonden en moet zeggen: hij ruled die IE aan stront! IE gebruik ik om het gezeur die sindskort opdoet over Netpasspoort :evil: te ontwijken en alsnog in m'n PostvakIN te komen van hotmail(bestand>verzenden>email-->gnagna :lol: ) [b:bd8659e965]Note:[/b:bd8659e965] Dit alles nog onder WinXp. [i:bd8659e965]Maar:[/i:bd8659e965] Heb eergister via een hcc- actie een Linux pakketje besteld voor €25: Susu 8.0 Personal en Redhat 7.3 :P en die is nu dus per post onderweg. :D
Link naar reactie
:o Ai, een goede vraagstelling bij een enquete is toch wel erg belangrijk. Bij de vraag zoals hij er nu staat wil ik meerdere browsers in kunnen vullen, die elk zo af en toe van pas komen. Opera: default. Mozilla: als het er niet uitziet onder Opera. Konqueror: vanuit een ander KDE proggie (KMail bv.). Lynx: vanaf een terminal. IExploder5.zoveel: vanuit mijn antieke Win95. (zo min mogelijk, vanwege het virus-gevaar :-( } ---- Een vraag met slechts 1 antwoord zou kunnen zijn: Welke Browser gebruik je meestal. (Opera dus).
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
[kick] ik kreeg van VROM (na klachten over een slecht in Konqueror functionerende site mijnerzijds) een mailtje met de vraag [i:f8877eadb7]"Heb jij overigens enig idee hoeveel mensen dezelfde browser als jij gebruiken??"[/i:f8877eadb7] Dus mensen geef allemaal collectief deze browser-poll nog even een kick. Ook zou het aardig zijn als mensen (eventueel in een ander topic) hun ideeën of harde cijfers kunnen geven over het percentueel gebruik van Linux gemeten over heel internettend Nederland.
Link naar reactie
Ik zal even bij kde vragen hoeveel gebruikers zij schatten. Maar in principe doet VROM er goed aan om gewoon de W3C-standaard te volgen, dan zijn ze verzekerd van het feit dat elke browser hen goed ondersteund, (ook nieuwe die de komende jaren uitkomen) en kunnen ze naar deze standaard verwijzen als iemand met een obscure browser komt die de pagina niet goed weergeeft. Max
Link naar reactie
[quote:db7e3a06f7="maximilaan"]Ik zal even bij kde vragen hoeveel gebruikers zij schatten. Maar in principe doet VROM er goed aan om gewoon de W3C-standaard te volgen, dan zijn ze verzekerd van het feit dat elke browser hen goed ondersteund, (ook nieuwe die de komende jaren uitkomen) en kunnen ze naar deze standaard verwijzen als iemand met een obscure browser komt die de pagina niet goed weergeeft. Max[/quote:db7e3a06f7]Ja inderdaad! Deze alinea zal ik in mijn volgende reactie opnemen, met jouw permissie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...