Ga naar inhoud
  • 0

Transparantie in KDE

anoniem

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
ik heb even een afsplitsing gemaakt omdat je vraag niet echt op de topic aansloot, en met al die screenshots het beantwoorden er ook niet beter op wordt. Maar effin, hier het antwoord: transparantie in Konsole: ga in konsole naar "instellingen->schema->transparante konsole/transparante MC/Lichte, transparante achtergrond" Voor transparantie in kde: ga in het configuratiecentrum naar 'uiterlijk&gedrag->stijl'. Selecter bij tabblad 'stijl' de standaard kde-stijl, en ga naar tabblad 'effecten'. Kies voor 'effecten activeren' en selecteer bij de optie 'effect menu' 'translucent/doorschijnend' maken. Geef vervolgens met de schuifregelaar aan hoe doorschijnend alles moet worden. Succes, Max
Link naar reactie
  • 0
Ik bedacht me ook al dat sommige mensen (met 56k6 modempje) nu weer een beetje boos op mijn zouden worden :oops: . Ik was mijn vraag ook al kwijt. Nu staat er alleen nog het antwoordt van Bamboe (dacht ik) in die oude topic. Maar in ieder geval beter zo. :) Edit: En uiteraard bedankt voor de antwoorden! :D
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...