Ga naar inhoud

Blackbox


Aanbevolen berichten

[quote:c4fa718c2d="KayJay"][quote:c4fa718c2d="wbsoft"]Blackbox wordt echt heel mooi, jammer voor alle forks maar Blackbox is voor mij the real thing(tm)![/quote:c4fa718c2d] Word heel erg mooi?? ik weet dat ze weer aan het ontwikkelen zijn.... zijn er al screenshots of zo?? woooh ik word entheuisiast[/quote:c4fa718c2d] Qua screenshots zal er niet veel veranderen (je weet toch dat Blackbox er mooi en super minimal en toch goed uitziet?) Hooguit (maar nu nog niet) Xft support (dus AA fonts). (en wat mij betreft XRender support (transparancy 8) ) Nee wat mooi is is dat de behaviour beter wordt. Support voor KDE en GNOME (NetWM dus met pseudo root desktop windows (run nu maar eens KDE3 (startkde dus) vanuit blackbox en je begrijpt wat ik bedoel), pager support etc.) komt erin, betere Alt+Tab, een betere smartplacement, een deel van de blackbox core komt in een shared library wat het maken van bbtools makkelijker zal maken. Blackbox zelf zal _nooit_ meer dependencies krijgen dan een C++ compiler en de X libraries. 8)
Link naar reactie
[quote:71396816d2="wbsoft"][quote:71396816d2="KayJay"][quote:71396816d2="wbsoft"]Blackbox wordt echt heel mooi, jammer voor alle forks maar Blackbox is voor mij the real thing(tm)![/quote:71396816d2] Word heel erg mooi?? ik weet dat ze weer aan het ontwikkelen zijn.... zijn er al screenshots of zo?? woooh ik word entheuisiast[/quote:71396816d2] Qua screenshots zal er niet veel veranderen (je weet toch dat Blackbox er mooi en super minimal en toch goed uitziet?) Hooguit (maar nu nog niet) Xft support (dus AA fonts). (en wat mij betreft XRender support (transparancy 8) ) Nee wat mooi is is dat de behaviour beter wordt. Support voor KDE en GNOME (NetWM dus met pseudo root desktop windows (run nu maar eens KDE3 (startkde dus) vanuit blackbox en je begrijpt wat ik bedoel), pager support etc.) komt erin, betere Alt+Tab, een betere smartplacement, een deel van de blackbox core komt in een shared library wat het maken van bbtools makkelijker zal maken. Blackbox zelf zal _nooit_ meer dependencies krijgen dan een C++ compiler en de X libraries. 8)[/quote:71396816d2] aha.. dat klinkt weer veelbelovend.... kan niet wachten.. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...