Ga naar inhoud

Mount cd-rom.


Aanbevolen berichten

Ik ben juist nieuw in Linux en ik kan er echt niets van. Mijn probleem is dan ook het volgende: Opstarten gaat perfect ik log mij in en dan wil ik een "mount" doen om mijn cd te starten. Eerst en vooral weet ik niet waar ik dat moet doen. Waar kan ik dat ergens doen? Welke knoppen moet ik intikken om zoiets te verkrijgen waar ik het kan doen? Dan nog wat moet ik ingeven als ik dan toch daar geraakt ben? Ik zou graag mijn cd-starten dus misschien iets van mount /mnt/cdrom of zoiets ik weet het ook echt niet. Zou iemand mij kunnen helpen. Dank u.
Link naar reactie