Ga naar inhoud
  • 0

[games] welke zijn er allemaal geport?

anoniem

Vraag

ik ben ff heel benieuwd naar welke games er native willen draaien in linux. (dus geen Wine/VMWare/Win4Lin/Bochs/Dosemu/enz) en ik bedoel uiteraard minesweap-like games :D ik heb begrepen dat er een C&C like game is, Boson het schijnt dat Unreal Tournement er ook is maar verder? wie helpt?
Link naar reactie

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Er is een kloon van een bekend shareware racespel (Death Really geloof ik), Lode runner (scavenger onder Linux), natuurlijk is er Quake 3, Tux Racer, Tux: the quest for a herring, Quake 2, Quake 1, Unreal tournement, enz. enz. Misschien toch een goed idee om bij freshmeat te kijken ? ;)
Link naar reactie
  • 0
Volgens de website van dat failiete bedrijf (Loki) zijn de volgende spellen naar linux geport: Civilization: Call to Power | Myth II: Soulblighter Railroad Tycoon II | Eric's Ultimate Solitaire Heretic II | Heroes III | Quake III Arena Heavy Gear II | SimCity 3000 Soldier of Fortune | Sid Meier's Alpha Centauri Descent3 | MindRover | Unreal Tournament Kohan: Immortal Sovereigns | Tribes 2 Rune | Heavy Metal: F.A.K.K.2 | Postal Plus Note
Link naar reactie
  • 0
[quote:e9c791a616="Fab"]weet iemand hoe het zit met patches van Loki-games ? Nu Loki failliet is moet er toch ergens een plekje zijn op internet waar men de games nog 'onderhoudt' ? (support) Fab[/quote:e9c791a616] Hun ftp & www server draait nog gewoon, "onderhouden" van de games is niet mogelijk omdat de broncode van de meeste spellen niet vrij is (Unreal Tournament geloof ik wel).
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...