Ga naar inhoud

krusader en kde3


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist suse 8 personal geinstalleerd. Maar krusader waar ik graag gebruik van maak werkt niet. Ik heb al verschillende installaties geprobeerd van de suse, krusader, sourceforge site, maar ik krijg het niet goed. Het programma loopt telkens vast, zodra ik naar het configuratie menu wil gaan. of als ik op de rechtermuisknop druk. Komt dit iemand bekend voor? Verder ziet suse 8 er goed uit en het werkt verder perfect. behalve krusader ben ik tot nu toe tevreden!
Link naar reactie
Neuh, dit is meer een melding dat je /etc/fstab volgens krusader niet klopt. IN de terminal uitvoer van KDE-applicaties zijn dergelijke waarschuwingen veelvoorkomend. De meeste die ik tegenkom is dat van KDE die een X error tegenkomt, of dat een window niet 0 kan zijn. Allemaal niet ernstig. Wat meldt de applicatie in de terminal als hij crasht? Wat staat in ~/.Xerrors of een vergelijkbaar bestand?? max
Link naar reactie
Op de site van krusader kwam ik mijn probleem veelvuldig tegen. Zij melden dat suse en debian gebruikers hier problemen mee hebben. Zie de volgende link: http://krusader.sourceforge.net/phpBB/viewtopic.php?topic=152&forum=3&3 Ik gebruik nu krusader 1.00 meegeleverd met suse8 en deze werkt wel. het is echt een 1.01 en 1.02 probleem. De makers van krusader zoeken het uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...