Ga naar inhoud

installatie diskettes voor een Linux voor een Sun SparcStati


Aanbevolen berichten

Hi, weet iemand of die bestaan? Er draait nu Sun Solaris 7 op, maar wil misschien toch een Linux erop zetten. ZIjn daar install floppies voor? Er zit namelijk geen IDE in en ik heb geen SCSI Cd-rom :smile: Dus dat ik avn floppy kan booten en de rest kan downloaden via FTP? Misschien LFS? OF Gentoo? Maar dan voor een Sun Sparc Station5. Thanks! M.
Link naar reactie
Reclame maken doe ik normaal alleen voor software (en alleen uit overtuiging), maar soms is een goedkope hardwareboer ook wel handig. Met de lieden die onderstaande site/webwinkel runnen heb ik plezierige ervaringen (nee, geen aandelen of andere belangen). Wil je wel door alle problemen heen die met de installatie die jij voor ogen hebt samenhangen als je voor een schappelijk (euro)bedrag een scsi cdromspeler kunt aanschaffen? http://www.abgcomputers.nl/CD-ROM/Panasonic_CR-503_3-speed_SCSI Greetz, dJezzer
Link naar reactie
jup :razz: [off-topic] Ik stap voor mijn lol op een racefiets om 110km door de regen te fietsen, maar toch geef ik 12 euro uit om comfortabel linux te installeren - da's ook linux :cool: :grin: [/off-topic] Ik voorzie problemen om zonder download van een iso aan bootfloppen te komen. :wink: Als je toch een iso gaat downen om aan floppen te komen, waarom niet een kleine extra inspanning en de aanschaf van een lezer(laser) voor de iso? Greetz, dJezzer [ Dit bericht is bewerkt door: djezzer op 2002-04-26 13:56 ]
Link naar reactie
simpel: 4fun! ik heb een p233 staan zonder cdlezers... en wel een stuk of tig cd-spelers :grin: gewoon geen zin om ze in te bouwen :grin: lekker via netwerk geinstalleerd edit: suse heeft een heuse sparc distro _________________ maart 2003 Het Computer!Totaal forum... wat was dat ook al weer. het is lang geleden dat ik daar geweest ben sinds off-topic daar weg is... [ Dit bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-04-26 15:03 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...