Ga naar inhoud

UT onder Linux


Aanbevolen berichten

Yo Sinds ik een linux server / router draai is het hosten van een Unreal Tournament Game niet meer mogenlijk. Ik heb al wat zitten neuzen in de portforwardings scripts maar ik krijg het niet aan de praat. Heeft iemand hiet het wel draaiende? of is er een UnrealTournament versie voor linux beschikbaar en wat zijn de systeem eisen daarvoor
Link naar reactie
Heb je de laatste versie van UT (436?) Als het goed is kun je bij serverinstellingen een vinkje aankruisen "fix linux bug" problem solved. UT kan ook op Linux, je kunt bij lokigames een installer downen, kun je ook nog eens de windows binairies gebruiken, die gebruikt hij gewoon via dat linux-script. Veel succes Oh ja Hos je ook Tactical Ops?
Link naar reactie
Er is een linux versie beschikbaar. Zowel als server als het spel. Voor het portforward verhaal moet je maar even googlen (ik heb het ook voor elkaar gekregen) want ik weet de poorten allemaal niet meer uit mijn hoofd (je kan ze zelf instellen maar ik weet niet meer precies welke UDP en welke TCP moeten zijn). Minimum eisen voor een server is toch wel een PII 400 met 64mb voor speler of 10. Dan heb je wel een upload nodig van 50 kilobyte per seconde (pak 'em beet). Maar preciezere info is allemaal op inet beschikbaar. Gewoon even de google gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...