Ga naar inhoud

/dev/heelveelsh*t, welke zijn er echt nodig?


Aanbevolen berichten

hallo wereld :wink: ik ben bezig een servertje op te zetten mbv lfs en moet daar - uiteraard - wat devices aanmaken. ik weet alleen niet welke ik allemaal nodig heb, so if u know, tell me please. (nee, ik was nog ff niet van plan om devfs te gaan gebruiken...) heb nu dit: hda{ ,1-4} fd0 console null en een dir pts die nog helemaal leeg is. btw: een url vind ik ook heel fijn (eigenlijk prettiger, dan heb ik het idee niet zo heel lame te zijn :razz: en daar staat meestal meer info dan je in een paar regels kwijtkunt) thx.. edit: nog even wat 'interessante' data: server met adsl geen muis/x/sound/alle_andere_blahblah _________________ maart 2003 Het Computer!Totaal forum... wat was dat ook al weer. het is lang geleden dat ik daar geweest ben sinds off-topic daar weg is... [ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-03-25 17:11 ]
Link naar reactie
THX ./MAKEDEV -[b:3462c0ba80]v[/b:3462c0ba80] generic -nopty is het helemaal :grin: ik ken de link, maar als iemand weet wat nodig is... dan zou dat makkelijker zijn... :wink: ga dus maar eens grondig studeren :sad: owkay, ben nog wel een paar uur bezig :grin: edit: V in v veranderd... _________________ maart 2003 Het Computer!Totaal forum... wat was dat ook al weer. het is lang geleden dat ik daar geweest ben sinds off-topic daar weg is... [ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-03-27 10:51 ]
Link naar reactie
THX, ik heb nu wel voldoende :grin: wel een andere vraag: enig idee waarom oa slackware /dev/null bij iedere boot weg lijkt te gooien? [code:1:bed7909292] /bin/rm -f /var/lock/* /var/spool/uucp/LCK..* /tmp/.X*lock /tmp/core /core 1> /dev/null 2> /dev/null [/code:1:bed7909292] of zit ik weer niet goed op te letten...???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...