Ga naar inhoud

Mozilla onthoud bookmarks niet


Aanbevolen berichten

Ik werkte eerst met Mozilla 0.9.7, en daar werden de bookmarks niet bijgewerkt. Dus elke keer als ik mijn browser startte dan kreeg ik het standaard lijstje weer voor ogen. Ik heb hem gisteren geupdate naar versie 0.9.9, maar nog steeds blijven mij bookmarks niet bewaard. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Zou er een bestand ontbreken in mijn user directory ofzo? Alvast bedankt!
Link naar reactie
ik vermoed ergens een hidden dir in je home dir (gokje: /home/<username>/.netscape of zoiets. Ik heb zelf Netschaap niet geinstalleerd en me hier ook nooit in verdiept gezien het bij mij wel prima werkt. en ik zit nu op me werk achter een windhoos bak :sad: ik zou thuis moeten kijken tenzij iemand anders me voor is :grin:
Link naar reactie
Thanks! Was zelf een beetje kippig! Ik had de directory ~/.mozilla/rutger al wel gezien. Daar stond ook een bestand in dat writeable was voor mij. Althans, ik dacht dat het een bestand was (vanwege extensie .slt), het was alleen een dir, met daarin een file bookmarks.html, en... je raadt het vast al wel welke rechten ik hierop had :grin: Nu doet 'ie het weer, en blijf ik het wel raar vinden dat ik geen schrijfrecht op dat bestand had, van de rest wel, en ik ben ook de owner van het geheel... Maar misschien ben ik een andere keer krom bezig geweest en heb het toen per ongeluk aangepast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...