Ga naar inhoud

Apache wil niet geinstalleerd worden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik doe de zoveelste poging om Apache onder Linux (Red Hat 7.2) aan de praat te krijgen, maar het lukt me niet. Ik doe eerst: ./configure --enable-module=most --enable-shared=max Linux is bezig met compileren, alleen krijg ik een error: Error: could not find any of these C compilers anywhere in your PATH: gcc cc acc c89 Ik snap dat er geen compiler gevonden kan worden, maar hoe krijg ik die wel?? Ben niet erg bekend met Linux (komt hoop ik snel genoeg) Als ik deze compilers toe moet voegen, hoe doe ik dat dan? Heeft iemand misschien ook een goede URL voor me waar duidelijk beschreven staat hoe ik een apache webserver opzet met PHP en MySQL? Dat alles onder Red Hat 7.2??? Bedankt alvast! Zimple
Link naar reactie
php en mysql support...mmm...als je met rpm paketten werkt is het heel simpel. JE installeert gewoon alle php-modules die je nodig hebt, heb ik ook gedaan onder Mandrake 8.0. Ik hoefde toen niks meer te doen. mysql kadn worden geistalleerd als je de distro op je computer zet, of wellicht later ook weer als rpm. Wat zit er op je installatieCD ? misschien dat het allemaal in de distro al zit. Linuxopjemac
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...