Ga naar inhoud

SQL


anoniem

Aanbevolen berichten

bleh, ik had enige tijd geleden laten weten dat ik bezig was met een Oracle 8 SQL database te implementeren. eindelijk had ik ff tijd. ik zou die SQL base er ff in rammen, zodat ik nooit en te nimmer meer op me IBM thinkpad hoefte te werken voor me werk. vervolgens snel ff op OTN (Oracle Tech Network) de Oracle 8.1.7 Enterprise Edition for linux weggekaapt, de howto ff doorgeneusd, en 'em ff gedownload. na de tarball uitgepakt te hebben kwam het euvel. Na het commande ./runinstaller in getypt te hebben , bleef hij hangen. geen foutmelding nix. gewoon doorloepen die zooi. ff diverse syteemchecks gedaan: alle resources pleite. nou weet ik dat Oracle veel kan vragen maar als Oracle 8.1.7 Enterprise op een windows bak met 128 mb werkt, waarom moet hij voor een linux systeem toch minimaal 256 mb hebben?? [ Dit Bericht is bewerkt door: KayJay op 2002-02-17 01:42 ]
Link naar reactie
[quote:fc8a638326] Op 17-02-2002 1:42, schreef KayJay: nou weet ik dat Oracle veel kan vragen maar als Oracle 8.1.7 Enterprise op een windows bak met 128 mb werkt, waarom moet hij voor een linux systeem toch minimaal 256 mb hebben?? [/quote:fc8a638326] Gebruik je wel swap, het beschibare VM geheugen is physical RAM + swap. Dus 128MB RAM + 128MB swap is gelijk aan 256MB RAM (behalve ratel ratel dan en wat verschillende behandeling door VM algoritmes)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...