Ga naar inhoud

Is Linux aan te raden op een laptop?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat ga je met Linux op je laptop doen? Ik wil misschien ook wel Linux op m'n laptop. Het is een oude bak (K6-2(?) 300Mhz, 32 MB RAM. Windows '98 vinnik niet fijn, maar de hoeveelheid geheugen is erg mager voor Windows 2000/XP. Toch gebruik ik vaker Windows 2000 op die laptop... gewoon een kwestie van geduld en weinig multitasken. :grin:
Link naar reactie
OK, Dan geen goede support m.b.t. energiebeheer, maar Linux kan je dan nog steeds draaien op een laptop. Uiteraard is energiebeheer wel uiterst belangrijk m.b.t. de levensduur van je batterij e.d. Wellicht kan deze link je wat verder helpen: http://mobilix.org/apm_linux.html (mijn laptop had APM support en dat werkte voor mij wel prima. Met ACPI kan ik je helaas niet verder helpen). Groet, Philip
Link naar reactie
[quote:7c04ddbf8d] Op 11-02-2002 22:02, schreef dextertje: Wat ga je met Linux op je laptop doen? [/quote:7c04ddbf8d] Niets, was gewoon iets dat ik mij af vroeg omdat volgens mij het merendeel van de mensen hier Linux gebruikt voor development. Dat gebeurd niet echt veel op een laptop. Wat doen jullie eigenlijk allemaal met Linux? Zelfde dingen als Windows/Mac/? ??? Of iets speciaals?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...