Ga naar inhoud

loki demos


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de rune demo geinstalleerd maar als ik hem wil opstarten komt er de volgende fout: .... Resizing SDL vieuwport. X: 640 Y: 480 OpenGL X Error of failed request: BadAlloc (insufficient recources for operation) Major opcode of failed request: 143 (GLX) ..... Ik denk dat er te weinig geheugen vrij is Athlon 1.2 512 MB RAM NVIDIA Geforce MX200 64 MB Ik heb eens bij de GNOME System Monitor gekeken en daar wordt bijna de helft van het geheugen gebruikt voor andere processen
Link naar reactie
Om meer geheugen vrij te krijgen kun je proberen om rune niet onder Gnome oid op te starten, maar onder een zeer kale window manager, zoals twm of mwm. Verder zou ik als ik jou was even uitvogelen of al die processen die opgestart zijn wel nodig zijn op je systeem, en ze eventueel uitschakelen/deïnstalleren. doe dat uiteraard met de nodige zorgvuldigheid. Waar een proces voor dient kun je vaak wel achterhalen met GnoRPM, door daarin het bijhorende pakket op te zoeken.. Max
Link naar reactie
Wacht ff, zat er niet een bug in alle Athlon en Duron processoren in combinatie met AGP? Probeer eens in lilo bij de image die je standaard boot het volgende te zetten: [code:1:4684133440] append="mem=nopentium" [/code:1:4684133440] De paginagrootte van geheugen wordt dan weer 4KB (zoals het vroeger was), het schijnt nauwelijks verlies op te leveren en verhelpt heel wat OpenGL crashes op NVidea op AGP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...