Ga naar inhoud

SUSE LINUX DOWNLOADEN


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:6d636e53f1] Op 26-01-2002 0:13, schreef erikdekleijn: Ik wil graag in het bezit komen van suse 7.3 maar heb gehoort dat suse niet te downloaden is (in ieder geval geen volledige versie) omdat het commerciele software bevat... Ik hen nu liveeval 7.1 .... niet echt fantastisch dus :smile: Weet iemand of en zo ja waar ik suse 7.3 kan downloaden? b.v.d. [/quote:6d636e53f1] kun je niet je systeem updaten via Yast ???
Link naar reactie
je kunt vaak wat vragen stellen over suse op het irc-kanaal op OPN Open Projects Network. Hoorde daar van een suse-employee dat de downloadversie alle functionaliteit kent als die van de koop-versie ... Datgeen wat ontbreekt zit in de pay-series van SuSE. Diegene die SuSE wel eens vaker gebruiken weten dat dat 95 % van de keren niks uitmaakt omdat je deze software altijd nog kunt krijgen via inet Nogmaals .. je kunt je vragen altijd stellen in #suse op OPN -> is misschien wel goed om te weten Fab
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...