Ga naar inhoud
  • 0

lindows

anoniem

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[quote:d1efee9976] Op 06-04-2002 0:57 schreef leon: bedamkt ik ga er gelijk mee aan de slag en ik hoop dat het lukt. en voor danieldk http://www.lindows.com [/quote:d1efee9976] Ahem, ik ga me niet bezighouden met overhyped software door een bedrijf dat pretendeert wereldvrede te bereiken d.m.v. of the pile WINE versies en vervolgens hoge bedragen gaat vragen voor magie die ze zelf niet geschreven hebben. Het moge duidelijk zijn dat ik net als het merendeel van de min of meer "long-time" GNU/Opensource gebruikers skeptisch tegenover deze hype sta. _________________ Website: [url]http://www.blowgish.org[/url] Voor BSD newbies: [url=http://www.blowgish.org/bsdintro.php]BSD: Waarom en welke?[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: danieldk op 2002-04-06 21:13 ]
Link naar reactie
  • 0
ja, idd als ze nu eigen code zouden hebben :sad: 't is wel leuk hoor, maar ik heb ze al een paar keer gemailt, doch nooit reactie gehad... :evil: als M$ er nu wat van gaat voelen... ze zijn er wel bang voor overigens, getuige de rechtzaken die ze aanspannen over de naam lindows - lijkt schijnbaar heel erg op windows. zien jullie dat? :grin: wat lindows wel heeft is marketing, waar linux die goeddeels moet ontberen (om over *bsd nog maar niet te praten) die gastjes van lindows.com hebben nl behoorlijk wat ervaring.
Link naar reactie
  • 0
I would rather bet on IBM. Getuige het gigantische bedrag (1 miljard dollar) dat ze in Linux hebben gestopt. Dit geld is voornamelijk in servertoepassingen gestopt (S/390 enz.), en ook al terugverdiend. Het zal me niks verbazen dat als IBM goed greep heeft op de datacenter markt met Linux dat ze hun strategie min of meer top-down zal voortzetten...
Link naar reactie
  • 0
en wat wil je daarmee zeggen? dat IBM een mooie windoes schil gaat maken? ik WIL niet eens windom programma's draaien :grin: alleen voor sommige spelletjes wil ik nog wel een uitzondering maken :grin: (dus toch wine nog eens installeren, want zonder windos geinstalleerd speelt dat zo lastig...) ik zie de toegevoegde waarde van lindows niet zo. ik verwacht ook niet dat linuxgebruikers overstappen, net zomin als er veel windom gebruikers over zullen stappen op lindows. veel, ook gevorderde, windoem gebruikers vinden het geen probleem om eens per maand windoem opnieuw te installeren... (terwijl ik het vreemd vind als ik eens per de server maand moet herstarten :grin: ) veel windoem gebruikers zijn (als gevolg van M$ FUD??) huiverig tov andere systemen, bang voor verandering, voor situaties waar ze geen controle over hebben (wat een mens eigen is overigens) en ze willen niet zoveel tijd in hun pc steken. wat aangaat dat laatste, ik weet niet hoe dat zou gaan werken bij lindows (en hoe het werkt bij nieuwe distro's. van de mensen die hier met vragen komen kun je zeggen dat het veel tijd kost, maar hoe vaak gaat het in een keer goed?) ik denk dat we aangaande de ondergang van M$ (zoals het bedrijf nu is) voornamelijk moeten hopen en wachten op het moment dat scholen en bedrijven gaan inzien dat gratis ook kan - en zelfs beter is. als het eenmaal zo ver is dan zullen veel particulieren vanzelf volgen. mn de jeugd (jong geleerd...)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...