Ga naar inhoud

Problemen met Tuneup 2013


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik heb problemen met Tuneup 2013. Installeren geeft de fout 2753 Eigenlijk is het zó, dat tuneup krijg ik niet helemaal weg uit het register, een paar waardens kan ik niet verwijderen, en daarom krijg ik ook een nieuwe versie niet geinstalleerd. Wie weet raad? Tuneup staat op een computer waarop WinXP Prof is geinstalleerd. Mvg Jan Filarski :oops:
Link naar reactie
Heb je TuneUp gekocht of wil je het als demo-versie installeren. In dat geval kan ik je Ashampoo WinOptimizer 9 als volwaardige versie adviseren en gratis na registratie te gebruiken. Voordelen: veel en veel minder services in Windows en WinOptimizer is veel veiliger te gebruiken. http://www.chip.de/downloads/Ashampoo-WinOptimizer-9-Vollversion_29105420.html Wees niet bang overigens: de software installeert zich in de Nederlandse taal! Vanuit de installatie wordt je dan naar Ashampoo gedirigeert en maak je een account aan en krijg je daarna de licentiesleutel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...