Ga naar inhoud

Geen iso's branden wel andere soorten cd's


Aanbevolen berichten

Om de een of andere reden kan ik opeens helemaal geen iso's meer branden. Met welk brandprogramma dan ook. Gewone muziek cd's en video's branden gaat nog wel, maar iso's dus niet. Heb verschillende merken dvd's geprobeerd maar maakt niet uit. Pc opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet. Brander defect? Moet ik een nieuwe brander aanschaffen of is het toch ergens een instellingsfout? Mijn favoriete brandprogramma is: cdburner xp en werk met Windows 7 ultimate versie.
Link naar reactie
Hoi Andre, Heel vreemd. Deze nu getest (kende ik overigens nog niet) en deze werkt wel. Ligt dus niet aan brander. Snap alleen niet waarom andere programma's dit niet kunnen doen. Nou van de week op mijn gemak pc nog maar eens opnieuw installeren want het heeft tot voor kort prima gewerkt onder CDburner XP. Zeer duister. Uiteraard programma CD burner XP opnieuw erop gezet en heeft niet geholpen.
Link naar reactie
Hoi Andre, De oudere Nero versies werken inderdaad niet goed op Windows 7. Hiervoor moet je de nieuwere versies hebben en die zijn zeker heel groot te noemen en als je alleen brandt heb je dat zeker niet nodig allemaal. Snap er helemaal niets meer van, van mijn probleem. Kon een aantal dagen dus geen ISO's meer branden. Na jouw programma geinstalleerd te hebben kon ik het wel, en nu werkt dezelfde ISO ook weer met het gratis programma CDBurnerXP. Weet niet wat er aan de hand is geweest scheelt gelukkig weer een hoop tijd wat herinstalleren betreft en scheelt ook weer geld om een nieuwe brander aan te schaffen.
Link naar reactie
Hmmmm....... dat pakt vaak slecht uit... immers je brandt juist een iso ipv aparte bestanden omdat er bijvoorbeeld een boot systeem inzit en dat werkt met de losse bestanden overzetten niet maar als iso wel. Ik ken CDBurnerXP ook, heb hem wel eens gebruikt, destijds nog wat buggy, maar das lang geleden.... InfraRecorder vind ik verrassend eenvoudig en doet me toch sterk denken aan de Nero 5 en 6 interface, het is meer dan genoeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...