Ga naar inhoud

Geen geluid


Aanbevolen berichten

Heb de link doorgestuurd. Ging niet, kreeg een mededeling in de aard van...dat voor de setup eerste vorige versie moest worden verwijderd. Ik heb de indruk dat hij hier fout gedaan heeft: ging in apparatenbeheer en heeft daar naar zijn zeggen de installatie van soundmax ongedaan gemaakt. Hoe kunnen we soundmax terugkrijgen ?
Link naar reactie
als de software dat zegt, zal je dus de oude software moeten verwijderen. dat gaat via configuratiescherm-programma's. nadien: ccleaner register laten cleanen en dan de pc een herstart geven. na herstart de nieuwe software installeren in apparaatbeheer ervoor zorgen dat de soundmax weer ingeschakeld staat.
Link naar reactie
Het zijn mogelijk nog maar eens de geheimen van een computer. Hij had dus de installatie ongedaan gemaakt. Ook het downloaden en installeren van een recente driver (voor Windows 7 en soundmax) bracht geen resultaat. Ik mailde de opmerking van "derdejong" i.v.m. opnieuw opstarten door...ook geen resultaat... Na het uiterst warme weekend s belt hij mij...na het opstarten..."besturing van geluid etc" was weer zichtbaar in apparatenbeheer en WEL geluid. Begrijp er niets meer van. In ieder geval bedankt aan iedereen die suggesties doorstuurde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...