Ga naar inhoud

Windows (XP) valideren voor gebruik Security Essentials


Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem dat mij nooit eerder is voorgelegd. De computer met XP gebruik ik zelf niet. Na de installatie van Microsoft Security Essentials blijft dat programma steeds vragen naar de validatie van Windows. Als we dat hebben gedaan, is het bij de volgende opstart weer zo. Er zijn verschillende wegen om te valideren, maar allemaal helpen ze niet. En dat terwijl Windows juist wel legitiem is. De diagnostische site van Microsoft met informatie over het validatieproces geeft aan dat de volgende onderdelen zijn mislukt: - Invoegtoepassingen van Legitieme Microsoft-software zijn ingeschakeld en geladen - Invoegtoepassingen voor Legitieme Microsoft-software maken verbinding met Microsoft-validatieservers Waar zit het probleem en hoe kunnen we dit oplossen? Heeft dit mogelijk te maken met het verouderde besturingssysteem?
Link naar reactie
heeft niks met ouderdom van xp te maken. wat zegt start-uitvoeren: type: oobe/msoobe /a en geef enter ? ik heb iets dergelijks ooit opgelost door in configuratiescherm-beveiligingscentrum de opdracht zoeken naar updates in te voeren. dan wordt eerst een controleprogje geïnstalleerd, en dat hielp dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...