Ga naar inhoud

Hibernate/sleep mode werkt niet in XP


Aanbevolen berichten

Als je een oeps...... krijgt dfan vul je toch het KB nummer in Googel in: https://www.google.nl/#output=search&sclient=psy-ab&q=Microsoft+KB909095&oq=Microsoft+KB909095&gs_l=hp.3...547.547.0.1627.1.1.0.0.0.0.93.93.1.1.0...0.0...1c.1.17.psy-ab.3ICbFcdHgvw&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47883778,d.d2k&fp=a058f22e0e1fea0f&biw=1173&bih=704 en dan is het de 2e hit... Bill heeft hem waarschijnlijk verhuist... http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=12054 Tja, dit was minder werk dan die google opties doorlopen als 1e, het vergt alleen wat "flexibiliteit".. ;)
Link naar reactie
Sorry, had ik natuurlijk ook zelf kunnen uitvinden. Ben ik teveel gefocussed op andere problemen? Enfin, de download gedaan, de patch gedraaid en na wat install kwam de mededeling dat dit niet hoefde, want ik heb SP3 en dat is inclusief en is alleen voor SP2! Desondanks toch even de hibernate geprobeerd en ziedaar: HET WERKT!!!! Dus zou het dan toch aan de SP3 install liggen, want de Windows die ik heb geinstalleerd op deze laptop heeft van zichzelf SP2. Ik heb een SP3 CD en daarmee indertijd SP3 geinstalleerd. In ieder geval alle bijdragers aan het tekkelen van dit probleem, speciaal jolo en abdre@home hartelijk dank!! perloc
Link naar reactie
Dit muisje heeft toch nog een staartje. Door een ander onderwerp (in beveiliging & Privacy) heb ik Kerio firewall van de laptop verwijderd. Zogauw ik Kerio weer opnieuw installeer werkt de hibernate niet meer. Uninstall van Kerio is niet voldoende om hibernate weer aan het werk te krijgen. Ik moet een restore point voor de installatie van Kerio starten om hibernate weer aan het werk te krijgen. Ik heb dit tot 3 keer uitgeprobeerd: Kerio blokkeert op deze laptop (niet op mijn desktop, maar daar kan een andere versie van Kerio geinstalleerd staan) de hibernate. How about that!!! Dus dan geen Kerio, dan gebruik ik maar de WindowsXP firewall. perloc
Link naar reactie
Blijkbaar een bekend probleem dat ze opgelost zouden hebben bij bepaalde vesies.... maar terug is? (uit 2006!!!) https://www.google.nl/#q=kerio+firewall+problem+xp+hibernate&spell=1&sa=X&ei=pQG-UbPJOMWxO_3DgPgD&ved=0CCUQvwUoAA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47883778,d.d2k&fp=a058f22e0e1fea0f&biw=1173&bih=802
Link naar reactie
Dus ik ben niet de enige..... Ik zie geen oplossing hoewel ik niet alle sites over dit onderwerp heb doorgespit. Wat mij betreft ligt het probleem bij Kerio. Zover ik heb begrepen treedt het probleem op bij K versie 2.1.2 Dus ik zal kijken wanneer Kerio een nieuwe versie heeft en dan weer proberen. Dank voor antwoord. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...