Ga naar inhoud

externe hardeschijf niet bereikbaar


Aanbevolen berichten

Mijn externe harde schijf waar mijn foto's er op staan is niet meer bereikbaar. Met het opstarten van mijn laptop , daar zit mijn externe HD 1 Tb aan verbonden gaf al opstartproblemen bij het opstarten. Ik denk dat een sector is beschadigd of is weggevallen. Als ik gewoon de externe Hd afkoppel dan start de laptop goed op. Wat kan hier de oorzaak van zijn dat de Hd niet bereikbaar meer is? Ik heb de Hd gtest op een andere PC en de Hd is niet stuk. Kan iets mte de USb drivers zijn?
Link naar reactie
Maak eerst een backup via die andere pc of staan de foto's ook op de laptop? Verwijder op de laptop de USB drivers en herstart..dan worden ze opnieuw geinstalleerd. kijk of er op de laptopsite een update is voor de chipset of haal die bij de fabriaknt (bij Intel of Via) en heb je al een andere USB poort geprobeerd? En is per ongeluk je opstart optie in je laptop gewijzigd, moet op laptop harde schijf staan. Staat ie per ongeluk op USB schijf... dat lukt niet..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...