Ga naar inhoud

Aanmedeln in thuisnetwerkgroup gaat niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Ik heb het volgende problem ik kan mijn nieuwe gebouwde pc met nieuw geinstaleerde windows 7 proffecional niet aanmelden bij mijn thuisbetwerk. Ik heb een draadloze router van sitecom ik zie alles de schijven van mijn andere pc de tv echt alles alleen op het moment dat ik me wil aanmelden in het thuisnetwerk en het wachtwoord wil invoeren dan geeft hij aan dat het wachtwoord niet goed is terwijl ik op de andere pc wel een groep heb kunnen maken. Maar na bijna 8 uur lezen op internet en alles heb gedaaqn wat ik kon vinden heb ik het maar opgegeven. tijden lopen syngroom protocollen kloppen internet verbinding is er etc etc Ik heb het al eens eerder gehad en toen heb ik het kunnen oplossen met fix it maar die werkt niet meer met windows 7 Nederland Wie heft er een oplossing behalve pc uit het raam gooien lol ik heb ook nog firewall aangezet uitgezet uitgespit met blokkade's aan en uiitzettern maar echt niks helpt
Link naar reactie
1 rechtsklik deze computer. Eigenschappen> staat daar de goede naam van de thuisgroep? Via Instellingen wijzigen kun je dat veranderen. 2 Re klik op de internet verbinding>open netwerkcentrum>Geavanceerde instellingen wijzigen ( staat links) netwerkdetectie zal aanstaan, want je ziet de nadere PC's. Zet delen met met 128 bits versleuteling UIT en klik de onderste optie , 40 bit AAN. Openbare mappen delen AAN, met wachtwoord beveiligen UIT Dan zou t moeten lukken....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...