Ga naar inhoud

Hyperlinks werken niet in Outlook 2007 tijdens typen


Aanbevolen berichten

Hoi, Als ik een hyperlink wil typen in Outlook werkt het niet. Via invoegen hyperlink werkt het wel. Alleen dus niet bij rechtstreeks typen. Heb Windows 7 home Outlook 2007 PC zojuist opnieuw geïnstalleerd. Op een andere computer met Outlook 2007 en Windows 7 Ultimate en dezelfde e-mail berichten werkt het wel zoals het hoort. Hoe kan ik dit probleem hier oplossen?
Link naar reactie
Ben al de gehele dag hier ongeveer mee bezig geweest. Wordt er een beetje ziek van die Outlook die zo regelmatig problemen oplevert bij mij. Ik ben nu verder gaan kijken dan mijn neus lang is en heb besloten om eens een aantal andere e-mail programma's te proberen. Wil er wel eentje hebben waarbij alle mail in 1 postvak in komt omdat ik meerdere e-mail adressen beheer. De meeste programma's doen dit niet namelijk krijg je voor iedere e-mail adres een eigen inbox en dat vind ik niet prettig. Ik heb nu het programma EM Client gevonden en dit ziet er zeer prettig uit, eerste indruk is ook perfect te noemen. Importeren gaat zeer gemakkelijk. Voor mij in ieder geval dezelfde functies als Outlook. Dit programma is uitstekend voor 2 e-mail adressen in de gratis versie. Voor meer e-mail adressen moet je betalen. Eerste indruk een perfect e-mail programma als alternatief voor Outlook.
Link naar reactie
Hoi canonboy Dank voor je reactie. Bij mij is het een schone pc installatie direct na de Windows office erop en mail importeren en toen werkte het al niet. Verder niets extra's erbij gezet op de computer. Incredimail = waardeloos met al die reclame en zeer de facebook koppeling die bijna vereist is. Thunderbird werkt met meerdere postvakken voor meedere e-mail adressen The Bat vond ik een paar jaar terug geen fijn programma. Pocomail, daar heb ik niet aan gedacht om die te testen. Ken hem wel wat naam betreft. Pegagus ook nooit getest zal ik ook doen komende week. Ook deze naam ken ik wel maar niet aan gedacht. Dank voor je bijdrage,
Link naar reactie
[quote:68c16c132f="rgh"]Ik heb nu het programma EM Client gevonden en dit ziet er zeer prettig uit, eerste indruk is ook perfect te noemen. Importeren gaat zeer gemakkelijk. Voor mij in ieder geval dezelfde functies als Outlook. Dit programma is uitstekend voor 2 e-mail adressen in de gratis versie. Voor meer e-mail adressen moet je betalen. Eerste indruk een perfect e-mail programma als alternatief voor Outlook.[/quote:68c16c132f]dank je - 'k ga dit in petto houden !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...