Ga naar inhoud

OEM (mr8980) Image


Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb een babyfoon met video. Dit werkt met een usb ontvanger en draadloze camera's. Ik heb juist een nieuwe laptop gekocht en ik krijg de driver niet geinstalleerd. Ik heb de fabrikant ook al gecontacteerd, maar hier krijg ik geen reactie. Het gaat om de OEM (mr8980) Image driver. Kan ik ergens de meest recente versie downloaden? Kan iemand mij hiermee helpen? Op mijn laptop staat windows 8 64-bit. Groetjes, Lode
Link naar reactie
[quote:69a88bea29="Lode Tijskens"]Beste, Ik heb een babyfoon met video. Dit werkt met een usb ontvanger en draadloze camera's. Ik heb juist een nieuwe laptop gekocht en ik krijg de driver niet geinstalleerd. Ik heb de fabrikant ook al gecontacteerd, maar hier krijg ik geen reactie. Het gaat om de OEM (mr8980) Image driver. Kan ik ergens de meest recente versie downloaden? Kan iemand mij hiermee helpen? Op mijn laptop staat windows 8 64-bit. Groetjes, Lode[/quote:69a88bea29] is dit wat http://windows-driver-package-oem-mr8980-image.software.informer.com/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...