Ga naar inhoud

Instellingen van Office


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Het is bekend, dat de onderdelen van Office specifieke instellen kunnen hebben, qua veiligheid, afwikkeling van dokumenten enz. Ik heb zelf belangstelling in de instellingen van Outlook en van Excel. Zijn die [b:20527b962d]instellingen van Excel[/b:20527b962d] kopieerbaar ? en zijn de [b:20527b962d]instellingen van Outlook [/b:20527b962d] eveneens kopieerbaar? Mvg Jan Filarski :roll: :roll:
Link naar reactie
'k Weet niet of ze te saven zijn, maar als het je bedoeling is van je instellingen te saven zodat je ze op een nieuwe installatie kan overbrengen, dan gebruik ik wel eens dit truukje: a. ik wijzig enkele instellingen en sluit office af b. dan ga ik naar verkenner en kijk ik welke bestanden van office op dàt ogenblik veranderd zijn (laten sorteren volgens jonste datum) en dan moet je even nadenken en gaan kijken wèlke bestanden dus op dàt ogenblik gewijzigd werden en daarin zitten dan meestal wel je instellingen. Bij een volgende installatie kan je dan: a. dezelfde, nieuw geinstalleerde bestanden (van je pas nieuwe installatie dus!) gaan hernoemen, de 'instellingsbestanden' (die je dus gesaved had) in die map zetten en kijken wat het geeft. Lukt het niet, dan verwijder je ze terug en geef je de nieuwe bestanden hun oorspronkelijke naam terug. Ik weet niet of het een sluitend systeem is, maar bij andere progs werkte het bij mij al wel goed. bekijk het maar even. Was het dit wat je bedoelde ?
Link naar reactie
Hallo Passer Stel je voor: Eeen groot kantoor, elk bureau heeft een computer met Office. Nu wil ik dat iedereen, op dezelfde manier met Office werkt. Bijv. er komt een bericht binnen met een bijvoegsel dat bestaat uit een Excel blad. Als je op dat Excelblad dubbel clickt moet dat bijvoegsel zich openen. En niet zoals bij mij: de ene computer opent het Excelblad en bij de andere krijg ik een foutmelding: [b:1483b7eeb3]Dokument beschadigd, kan document niet openen[/b:1483b7eeb3] Ik wil dus dat het dokument zich op alle systemen kan openen. Mvg Jan Filarski :P :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...