Ga naar inhoud

Upgrade Windows 7 Home Premium NL naar Windows 8 Pro


anoniem

Aanbevolen berichten

In sep 2012 heb ik in Nederland een laptop gekocht met Windows 7 Home Premium NL 64-bit met de mogelijkheid om te kunnen upgraden naar Windos 8 Pro NL 64-bit voor de actieprijs. Ik woon in Brazilië en verblijf daar nu ook. Ik wil de upgrade naar Windows 8 kopen. Maar het lukt voor geen prijs. Microsoft heeft de policy dat voor Nederlanders buiten de Europese Unie geen upgrade kan worden gekocht. Zeer bedroevend en discrinatoir. Ook mijn contactpersoon in Nederland kan de upgrade niet aanschaffen; keer op keer krijgt hij de melding dat de postcode niet correct is. Vraag is natuurlijk hoe ik de upgrade NL te pakken krijg voor de actieprijs. Groeten uit Brazil Robert Gomes
Link naar reactie
Ik vind het wel aardig werken. Ik vind wel dat w8 prettiger werkt zonder metro wanneer die zonder touchscreen wordt gebruikt. Metro maakt een PC met veel apps en programma's erg druk en daardoor is meer zoekwerk om een programma te starten dan met voorgaande versies. Gebruik je maar een paar programma's dan is dat minder vervelend. Een ander puntje is dat geopende apps niet eenvoudig kunnen worden afgesloten. Tenminste ik zou nu nog niet weten hoe dat kan. Gebruik je veel oudere software en/of oudere niet W8 compatibele hardware zoals printer of scanner, dan kun je beter W7 behouden. Het verschil tussen W7 Home Premium en W8 Pro is natuurlijk best groot. Alleen wil je de Media Center erbij, dan had je beter een en ander voor 31 januari in Nederland had moeten kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...