Ga naar inhoud

Windows 7: hoe lang nog verkrijgbaar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort m'n XP-pc gaan vervangen. De kinderachtige blokjesinterface van Win 8 wil ik niet (ik heb op een laptop van een kennis al even met Windows 8 gespeeld en de look-and-feel bevallen me absoluut niet). Het zal dus een systeem met Windows 7 moeten worden. De vraag is alleen: hoe lang is deze versie nog leverbaar?
Link naar reactie
[quote:6a772d8071="Rick Gimpel"]Wie weet heb je een kennis die nog een exemplaar heeft liggen, die bv overgestapt is naar win8. Ik weet allen niet of dit legaal is. Maar volgens mij, mag je iets wat je legaal hebt gekocht verkopen aan derden.[/quote:6a772d8071] Als ik het mij goed herinner heb je het in bruikleen van microsoft en mag je het niet door verkopen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Precies, een retail licentie mag je doorverkopen aan iemand anders. Deze licentie mag dan ook niet meer op je eigen PC actief zijn, maar bedenk wel dat als je een upgrade hebt gekocht, deze upgrade eigenlijk ook niet meer legaal is. Je hebt immers de originele licentie die je geupgrade hebt, niet meer in je bezit. OEM licenties zijn gebonden aan de PC waar je hem bij koopt. Ze kunnen dus niet aan iemand anders overgedragen worden, zonder die PC erbij te doen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...