Ga naar inhoud

opstarten probleem windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij heeft een Toshiba laptop welke al jaren prima werkt er staat als besturings systeem XP op, het volgende probleem doet zich voor, met opstarten gaat het goed tot het scherm net zicht baar wordt dan reset hij zich en begint opnieuw maar komt niet verder. Bij opstarten in de veilige modus, welke optie je ook kiest loopt hij wel door, ik heb bij systeem herstel verschillende herstel data geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem, en steeds lukt de veilige modus wel, de harde HD is ok met schijf controle komen er ook geen fouten boven water. Ook heb ik alles wat automatisch gestart wordt uitgeschakeld, helpt ook niet. verschillende fout controle progjes geprobeerd (TuneUp, CCleaner ) zonder resultaat. Het probleem begon na een update waaronder ook Norton wat er verder geupt is weet hij niet, maar bij systeem herstel ben ik zelfs tot 1 Jan 2013 terug gegaan, ook zonder resultaat. Weet er iemand raad ?
Link naar reactie
[quote:8f48fb8bd0="Lange Pier"]Wel in veilige modus en niet in volledige kan een driverprobleem zijn, vermoedlijk die van de grafische kaart, wil via F8 en VGA het wel? Kijk of je er in de logboeken iets over kunt vinden.[/quote:8f48fb8bd0] Via F8 werkt alles naar behoren in zover dit in de veilige modus mogelijk is. Als hij toevallig eens doorstart krijg ik soms het normale bureaublad met taak balk te zien maar dit duurt nooit langer dan hooguit 30 sec of hij casht weer. Ik heb geen flauw idee waar ik in de veilige modus de logboeken kan vinden. BvD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...