Ga naar inhoud

windows XP printer aansluiten op windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan deze computeranalfabeet uitleggen hoe je een oudere HP printer (HP psc 1315 all in one) te installeren op mijn nieuwe laptop (ACER aspire7739G, intel core i5 CPU, 64 bits, windows 7 home prenium service pack 1). De orginele DVD word op het eidne van de installatie niet uitgevoerd. De softwate op HP website om nieuwe drivers of software te downloaden word na 45 min downloaden automatisch geannuleerd. Hoe kan mijn printer op mijn laptop weer gebruiken ?
Link naar reactie
Op de site van Microsoft [url=http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/compatibility/win8/CompatCenter/ProductDetailsViewer?Type=Hardware&Name=HP%20PSC%201315%20All-in-One%20Printer&Vendor=HP&ModelOrVersion=Q5765A&Locale=1043&BreadcrumbPath=psc%201315&tempOsid=win7]Windows compatibiliteitscentrum,[/url] zie ik dat je hp psc 1315 mogelijk compatibel is met Windows 7. Er staat ook een download van de vereiste drivers, die je mogelijk al gedownload had. Waar je nog wel naar kunt kijken, of je de gedownloade software wel had geïnstalleerd, terwijl de printer uitgeplugd was. Als dat niet het geval was, plug de printer alsnog uit, en deïnstalleer de hp software via configuratiescherm > Software. Als dat is voltooid herstart je de pc. Dan installeer je de hp software opnieuw en plug je de usb printer pas in, zodra de software dat aangeeft.
Link naar reactie
[quote:17ec70e07c="werp"]maar in de laatste minuut word het steeds afgebroken of treed er een error op. ?[/quote:17ec70e07c] Had je dat installatie probleem al gecheckt op HP support. Je kan daarbij kiezen voor [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentSubCategory?tmp_rule=49531&tmp_task=solveCategory&cc=nl&dlc=nl&lc=nl&product=374568]HP support Nederlandstalig[/url] en [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentSubCategory?tmp_rule=43873&cc=us&dlc=en&lc=en&os=4063&product=374568&rule=7959&sw_lang=]HP support Engelstalig.[/url] En had je nog gecheckt of er door de installatieprocedure er een bestand is aangemaakt, waarin meer info staat over het installatie probleem. Post deze zo nodig in je volgende bericht.
Link naar reactie
Inderdaad. Er was al enkle bestanden aangemaakt in programefiles maar geen file met uninstall. Het lukt ook niet om deze files te verwijderen want dan krijg ik de melding kan ze al in gebruik zijn, terwijl alles is afgesloten. Misschien lukt het hierdoor niet om nieuwe software te downloaden, maar hoe krijg de de files verwijderd ?
Link naar reactie
[quote:a530bfb5a0="werp"]Inderdaad. Er was al enkle bestanden aangemaakt in programefiles maar geen file met uninstall. Het lukt ook niet om deze files te verwijderen want dan krijg ik de melding kan ze al in gebruik zijn, terwijl alles is afgesloten. Misschien lukt het hierdoor niet om nieuwe software te downloaden, maar hoe krijg de de files verwijderd ?[/quote:a530bfb5a0] met regedit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...