Ga naar inhoud

e-mail versturen


anoniem

Aanbevolen berichten

Zodra ik een bericht in outlook outbox plaats, voor dat ik het verstuur, wisselt het icoontje envelopje met verzendstreepjes naar envelopje met klein envelopje eraan vast en is verzenden niet meer mogelijk. Ik moet dan de inhoud kopieren en in een nieuw bericht plakken, of opnieuw in het te beantwoorden e-mail bericht. En dan opnieuw op verzondknop drukken en hopen, dat niet weer hetzelfde gebeurt. Heel vervelend. Ik gebruik Outlook 2007 al vijf jaar met Windows 7 prof 32 bit. Graag een oplossing, want dit kost zoveel tijd, als je de gehele dag e-mailt. hartelijk dank. Boy
Link naar reactie
[quote:982249c484="derkdejong"]officeproblemen altijd beginnen met de eigen repairfunctie. ga configuratiescherm-programmaas-selecteer ms office en kies wijzigen, en dan herstellen. office herstelt zichzelf. nadien pc herstarten.[/quote:982249c484] Derk, Hartelijk dank voor antwoord. Heb instructie uitgevoerd. Helaas zonder het gewenste resultaat. Wanneer ik een e-mail heb beantwoord, of een nieuwe maak, wordt het bericht in de outbox geplaatst. Dat heb ik zelf zo ingesteld. Helaas verschijnt voor het bericht bericht nog steeds het dubbele anevlopje. Het bericht kan dan niet verzonden worden. Kopieer ik het bericht en doe en plak het opnieuw als nnieuw bericht of als antwoord, lukt het meestal wel. Voor het te verzenden bericht staat daan een envelopje met een aantal horizontale streepjes ervoor. Heb je nog een andere oplossing, want het is heel vervelend om vrijwel elke e-mail dubbel te moeten doen. Alvast dank. Vriendelijke groet, BoyProy
Link naar reactie
[quote:5f73c91052="BoyProy"][quote:5f73c91052="Rick Gimpel"]Als je een e-mail gemaakt hebt, kun je hem dan wel direct verzenden?[/quote:5f73c91052] Zal ik snel uitproberen. Even instelling dan aanpassen. Dank voor tip.[/quote:5f73c91052] Dat is 'm helaas ook niet! Direct verzenden bij verbinding aangevbinkt in Outlook e-mailinstellingen. Geen verschil. Soms gaat ie wel direct, soms dubbele envelopje en einde. Misschien nog andere suggesties?
Link naar reactie
[quote:1f9155c1bb="Rick Gimpel"]Heb je als user wel alle rechten aangevinkt? Of Staat je firewall dit wel toe.[/quote:1f9155c1bb] Ja dat was wel het geval. Maar na computer opnieuw opstarten na eerste geadviseerde instructie, lijkt het er nu op, dat het probleem is opgelost. Wanneer het niet ok blijft, meld ik me weer. Hartelijke dank voor de assistentie.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:3b813d97db="BoyProy"][quote:3b813d97db="Rick Gimpel"]Heb je als user wel alle rechten aangevinkt? Of Staat je firewall dit wel toe.[/quote:3b813d97db] Ja dat was wel het geval. Maar na computer opnieuw opstarten na eerste geadviseerde instructie, lijkt het er nu op, dat het probleem is opgelost. Wanneer het niet ok blijft, meld ik me weer. Hartelijke dank voor de assistentie.[/quote:3b813d97db] Heb nu weer andere problemen. Na via transfer overzetten van.pst bestanden en installeren via Microsoft website van Office Small Business 2007 (eigen licentie) op Ultrabook Envy met Windows 8 het volgende: 1-Outlook Agenda heeft een dag gefunctioneerd, maar wanneer ik deze nu probeer te openen lukt dat niet en loop geheel Outlook vast en moet opnieuw opgestart worden. 2-Het direct laten binnenkomen van e-mails van verscheidene accounts in een Inbox (bv zelf aan genaakte Map "nog af te handelen)lukt niet. 3-Van een andere orde. Zelfs toen Outlook agenda even heeft gefunctioneerd was het niet mogelijk te synchroniseren via ITunes met Idevices (alle nieuwste versies geïnstalleerd). Hoop dat je me kunt adviseren, want na een week prutsen en fora bezoeken, ben ik nog geen steek verder. Staples/Office Centre, waar de HP kocht adviseerde me Microsoft te bellen. in afwachting van reactie. met vriendelijke groet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...