Ga naar inhoud

internetproblemen nieuwe laptop + w8


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi all, Ik heb een nieuwe Sony Vaio SVT1312CE laptop met Windows 8. Inmiddels alles geinstalleerd echter werkt het internet niet naar behoren. Na het opstarten werkt het internet ongeveer 5 minuten. Daarna heb ik nog wel verbinding met mijn netwerk maar wordt er helemaal niks meer van het internet geladen (browser doet niets, net als andere "apps" van windows 8) Google Chrome geeft bijvoorbeeld deze foutmelding: Geen toegang tot het netwerk Google Chrome heeft problemen met toegang tot het netwerk. Dit kan worden veroorzaakt omdat uw firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op uw computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert. Hier zijn enkele suggesties: Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen. Fout 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED): Geen toegang tot het netwerk. Ik heb echt wat me te binnen kan schieten al geprobeerd. Router gereset, Windows (=Macafee van Vaio) Firewall uitgezet, router-instellingen aangepast etc.) Heeft iemand suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...