Ga naar inhoud

problemen met internetbrowsers


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij zowel FF als bij IE (recente versies) in mijn W 7 heb ik problemen: bij aan- en doorklikken komt er letterlijk een waas ( en een zandloper) [img:f713b5ee2c]http://i46.tinypic.com/lbbz4.jpg[/img:f713b5ee2c] met taakbeer starten kan ik met enig beleid wel weer verder komen, met (lang) wachten ook. Dit speelt sinds vandaag. heb al systeemherstel toegepast zonder effect. Ook doet zich dit bij Chrome niet voor. Is dit de ultieme wraak vaan Google? of is er iets anders aan de hand?
Link naar reactie
Ik heb het zelfde probleem, heb ook al systeemherstel gedaan, heb er al 2 virusscanners over heen gejaagd die niets hebben gevonden. Ff slaat telkens vast en dan moet ik het afsluiten, zegt dat FF niet reageert en afgesloten word. Daarna kan ik FF weer openen en herstellen zodat ik op de zelfde site weer verder kan. Heel erg irritant, tijdens het typen van dit bericht heb ik 4 x moeten afsluiten en herstellen.
Link naar reactie
heb ccleaner er ook al over heen gehad en heb FF opnieuw geInstalleerd. niets helpt. De CPU meter geeft dan ook een paar seconden een gebruik van 100% aan ook tijdens het niet gebruiken van de laptop vliegt de CPUmeter soms naar de 100% en dan ook gelijk weer naar 2-10% heel raar allemaal. Vlak voor FF vast slaat verspringt het beeld een stukje
Link naar reactie
heb (niet voor de eerste keer) FF gede- en opnieuw opgehaald en geïnstaleerd. Al eerder had ik de firewall pc-tools verwijded en opnieuw Zonealarm geïnstaleerd. Met flashplayer is het vooralsnog niet duidelijk of ik alleen die voor FF heb of voor I.E.; kennelijk heeft Chrome die niet nodig? Zoals gezegd: ik wacht even af. Van die adviezen over problemen met FF (een bladzijde vol..) heb ik dus alleen de nieuwe install. gedaan.
Link naar reactie
Geschetst fenomeen doet zich inderdaad voor op een moment dat IE "vastloopt". Ofwel: niet meer reageert. Hierbij maakt het niet uit of het versie 8 of 9 is. Het komt bij beide voor. De reden??? Geen idee, maar er zit met 100% zekerheid niets kwaadaardigs aan ten grondslag. Althans niet bij mijn systemen hier, waar ik het met een gemiddelde van een paar keer per maand wel eens aantref. Toeval wil, dat ALS ik het hier tegenkom, het altijd met de website [url]www.nu.nl[/url] is. Tot nu toe zonder uitzondering. Ergens tijdens het laden van een pagina loopt IE dan vast.... Vervelend vind ik dat dit soort zaken ook "meegenomen" worden in de Betrouwbaarheidsgeschiedenis van Windhoos.
Link naar reactie
Ik heb soortgelijke problemen gehad met FF en uiteindelijk geconstateerd dat e.e.a. te maken had met de FF update naar versie 16.0 Via systeemherstel terug naar 15.0.1 ( ook op een andere computer ) loste het probleem op. Inmiddels schijnt er een versie 16.1 te zijn juist vanwege de problemen met 16.0 ( zie ook forum van Mozilla ). Ik wacht nog even met updaten tot mijn volgende volledige backup
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...