Ga naar inhoud

Iconen allen zichtbaar na gebruik iconcache rebuilder


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn desktop iconen. Ik heb zoals ik 1 maal in het jaar een verse Windows 7 ultimate 64 installatie gedaan, maar nu is het volgende probleem ontstaan, mijn desktop iconen zijn eerst zicht baar als zwarte vierkantjes, dan verdwijnen ze helemaal en zijn er nog maar een viertal icoontje zichtbaar en de naam van het progamma is ook zichtbaar, als ik dan met Ctrl en het chrolwieltje de iconen vergoot dan zijn ze zichtbaar, maar in de standaard grootte lijkt het net of er iets overheen staat. Ik gebruik elke keer als ik opstart IconCache Rebuilder. Dus is er iemand die mij met dit probleempje kan helpen? Met vriendelijk groet G.Bos
Link naar reactie
Ik heb jou oplossing geprobeerd, hier heb ik een foto gepost van mijn bureaublad naar de jou voorgestelde oplossing. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FMWQEC6BSPJJ.jpg Hier nog een van het zelfde bureaublad maar dan de iconen vergoot met Ctrl en het schrol wieltje, mischien kun je hier iets mee. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WAIZS8JUUASW.jpg Bedankt alvast
Link naar reactie
Ik heb alle voorstellen die voorbij kwamen de meeste al wel geprobeerd, en de nieuwe die ik tegen kwam ook, het is heel erg hardnekkig. helaas werkt er tot nu aan toe nog niets. Tot dat ik een permanente oplossing heb maak ik gebruik van Icon Cache Rebuilder 3 x klikken dat werkt wel, maar ook alleen zolang als de computer aanstaat, start ik de pc de volgende dag op nieuw dan weer het zelfde euvel. En de icon cache opnieuw laten opbouwen zoals jij voorstelde werkt niet. Ik neem aan dat dat programma het zelfde doet dan wat jij voorstelde. Groetjes Gerrit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...