Ga naar inhoud

project ivm school


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik zal me even voorstellen want ben nieuw op dit forum, ( hoop dat mijn vraag hier goed staat ) ik ben ricardo, 19 jaar en zit op ict school in hasselt nu had ik als vakantie opdracht ( voor school ) om xp via een usb stick te draaien dus dat je je harde schijf uit je pc kan halen en dat dan je usb je interne harde schijf is zegmaar, is even simpel uitgelegd maar ik denk zelf dat er nog heel wat bij komt kijken, heb al gegoogled maar krijg niet echt iets gevonden, ben er beetje laat mee i know want de vakantie is al om maar omdat ik zo een moeilijke opdracht had gekozen kreeg ik daar nog tijd voor zou superrrr geholpen zijn als jullie weten hoe het moet alvast bedankt gr ricardo
Link naar reactie
[quote:1fa4bf041c="derkdejong"]nou, als je zoekt in google met > xp via usb < krijg je toch voldoende info om zelf je opdracht te volvoeren......[/quote:1fa4bf041c] klopt maar dat is allemaal om xp via usb te installeren maar dat is het niet hetgene wat ik wil doen ik wil xp echt op een usb stick draaien en dat krijg ik tot dusver nergens gevonden
Link naar reactie
[quote:9d203fb00e="Passer"]vertel even wat je dan verstaat onder "op een usb stick draaien"[/quote:9d203fb00e] nou zoals ik in mijn eerste post al zei mijn interne hdd eruit halen en dan via mijn usb stick computeren dingen installeren op internet etc. zonder interne hdd, ( natuurlijk wel een usb stick van 256 gb ofzo dat moet toch te doen zijn niet ?? alvast bedankt gr ricardo
Link naar reactie
[quote:3439fb1a3a="porrelaar"]Alstublieft: [url]http://www.bouweenpc.nl/artikelen/windows-xp-op-usb[/url] En nog in het Nederlands ook! Oei, het kostte me toch gauw 10 seconden om die handleiding te vinden met Google.... Zoek eens op "install windows xp on usb stick", dan vind je nog wel meer van die handleidingen.[/quote:3439fb1a3a] kan je bij deze handleiding ook de interne hdd eruit halen, want dat kan ik zo gauw er niet in terug vinden ( superrr bedankt mits de interne hdd eruit kan ) gr. ricardo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...