Ga naar inhoud

Vraag over windows prestatie index vs stuurprog. grafisch


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik keek toevallig op het scherm van de windows 7 prestatie index. De waarde was op dat moment 5,1 bepaald door de waarde van het onderdeel grafisch (aero). Ik zag ook geel driehoekje met de mededeling nieuwe hardware geinstalleerd, bepaald de index opnieuw. Nu is er in al die jaren dat ik de laptop heb geen hardware toegevoegd. Het enige wat er gedaan is is een update van de intel grafische stuurprogramma. Na de vernieuwing van de index kwam deze opeens op 4,5 uit. eveneens door hetzelfde onderdeel bepaald. Dus een daling van 5,1 naar 4,5. Ik zal hier niet van wakker liggen, maar de vraag is kan een nieuwere versie van een stuurprogramma een verslechtering met zich meebrengen. Ik zou nl een verbetering verwachten. vr.gr.
Link naar reactie
Dat cijfer is variabel en veranderd met de tijd mee. Hoe sneller de computers worden des te lager wordt het cijfer voor jou huidige pc. Dit zal dus niet aan de driver liggen. De index wordt inderdaad pas vernieuwt als jij dat vraagt. Dit kost namelijk wat tijd om te bereken. Overigens loopt het cijfer niet tot 10 zoals vele denken. Ergens rond 7 is zeer snel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...