Ga naar inhoud

Program files


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Sinds een aantal dagen krijg ik na het opstarten van de pc de onderstaande melding. Deze blijft steeds terugkeren en pc werkt, voor zover ik kan beoordelen, normaal. Ik zou graag deze melding weg willen hebben maar vooral opgelost zien. os is windows vista home premium. [Window Title] C:\Program Files\folder\start.exe [Content] Kan het bestand C:\Program Files\folder\start.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. [OK]
Link naar reactie
Heb je pas een programma uninstalled soms? Wil je alleen de melding weg krijgen: start - uitvoeren - msconfig en daar het tabblad opstarten aanklikken. Ergens staat vermoedelijk wel de regel met die start.exe in en die haal je weg dan. Al brandt er bij mij toch een rood lampje van: waar diende die start.exe voor... ? Maar mogelijk van een programma dat je net verwijderde ? (o ja: het weghalen van dat start-commando kan ook via Ccleaner of Regcleaner of zo.
Link naar reactie
[quote:fbf420918f="Passer"]Heb je pas een programma uninstalled soms? Wil je alleen de melding weg krijgen: start - uitvoeren - msconfig en daar het tabblad opstarten aanklikken. Ergens staat vermoedelijk wel de regel met die start.exe in en die haal je weg dan. Al brandt er bij mij toch een rood lampje van: waar diende die start.exe voor... ? Maar mogelijk van een programma dat je net verwijderde ? (o ja: het weghalen van dat start-commando kan ook via Ccleaner of Regcleaner of zo.[/quote:fbf420918f] Ik heb inderdaad uninstalled gedaan en 10 tips en trucs uitgevoerd en toen kwam dit in beeld. Het probleem is met behulp van uw antwoord opgelost, waarvoor mijn dank. Wat mij betreft is deze vraag beantwoord en opgelost maar weet helaas niet hoe ik dit dient te vermelden op een forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...