Ga naar inhoud

Upgrade Windows 8 vraag ?


Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel een 7 jaar oude Acer laptop Windows XP Home die echt zijn tijd wel heeft gehad . Nu wilde ik graag een nieuwe laptop kopen maar twijfel met de upgrade naar Windows 8 . Heb gelezen en horen zeggen dat je nu bij een nieuwe laptop aankoop de Windows 8 upgrade voor ¤15,00 kunt downloaden als hij helemaal klaar is . Maar is het wel verstandig om nu een Laptop te kopen met Windows 7 en later een upgrade naar Windows 8 te gaan doen , zijn daar ook nadelen bij ?? Of is het toch beter om te wachten en een laptop te kopen die al geïnstalleerd is met Windows 8 ? Wat zijn de voordelen en nadelen , ik lees graag jouw mening hierover .
Link naar reactie
Om te beginnen moet je maar eerst eens bij MS op de site kijken voor de systeemvereisten. Ik denk dat je dan al het antwoord hebt. Een nieuwe laptop en geïnstalleerde Windows 8 dus. (Oktober is de planning.) Omdat de oude laptop nog werkt zou ik het eerder kopen van een nieuwe laptop met Windows 7 en later upgrade naar W8 niet doen. Het nadeel van zo'n upgrade is dat er dan veel oude meuk blijft staan van W7. Maar geeft geen verdere problemen.
Link naar reactie
[quote:8687932195="PC1"]Om te beginnen moet je maar eerst eens bij MS op de site kijken voor de systeemvereisten. Ik denk dat je dan al het antwoord hebt. Een nieuwe laptop en geïnstalleerde Windows 8 dus. (Oktober is de planning.) Omdat de oude laptop nog werkt zou ik het eerder kopen van een nieuwe laptop met Windows 7 en later upgrade naar W8 niet doen. Het nadeel van zo'n upgrade is dat er dan veel oude meuk blijft staan van W7. Maar geeft geen verdere problemen.[/quote:8687932195] Oké bedankt , dan kan ik beter wachten dat ze computers verkopen met Windows 8 . Als zo'n upgrade toch nadelen heeft zoals jij schrijft dan zou ik nog een half jaartje moeten wachten .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...