Ga naar inhoud
  • 0

Upgrade Windows 8 vraag ?

anoniem

Vraag

Ik heb momenteel een 7 jaar oude Acer laptop Windows XP Home die echt zijn tijd wel heeft gehad . Nu wilde ik graag een nieuwe laptop kopen maar twijfel met de upgrade naar Windows 8 . Heb gelezen en horen zeggen dat je nu bij een nieuwe laptop aankoop de Windows 8 upgrade voor ¤15,00 kunt downloaden als hij helemaal klaar is . Maar is het wel verstandig om nu een Laptop te kopen met Windows 7 en later een upgrade naar Windows 8 te gaan doen , zijn daar ook nadelen bij ?? Of is het toch beter om te wachten en een laptop te kopen die al geïnstalleerd is met Windows 8 ? Wat zijn de voordelen en nadelen , ik lees graag jouw mening hierover .
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Om te beginnen moet je maar eerst eens bij MS op de site kijken voor de systeemvereisten. Ik denk dat je dan al het antwoord hebt. Een nieuwe laptop en geïnstalleerde Windows 8 dus. (Oktober is de planning.) Omdat de oude laptop nog werkt zou ik het eerder kopen van een nieuwe laptop met Windows 7 en later upgrade naar W8 niet doen. Het nadeel van zo'n upgrade is dat er dan veel oude meuk blijft staan van W7. Maar geeft geen verdere problemen.
Link naar reactie
  • 0
[quote:8687932195="PC1"]Om te beginnen moet je maar eerst eens bij MS op de site kijken voor de systeemvereisten. Ik denk dat je dan al het antwoord hebt. Een nieuwe laptop en geïnstalleerde Windows 8 dus. (Oktober is de planning.) Omdat de oude laptop nog werkt zou ik het eerder kopen van een nieuwe laptop met Windows 7 en later upgrade naar W8 niet doen. Het nadeel van zo'n upgrade is dat er dan veel oude meuk blijft staan van W7. Maar geeft geen verdere problemen.[/quote:8687932195] Oké bedankt , dan kan ik beter wachten dat ze computers verkopen met Windows 8 . Als zo'n upgrade toch nadelen heeft zoals jij schrijft dan zou ik nog een half jaartje moeten wachten .
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...