Ga naar inhoud

ik heb een jvc hdd camera die doet het niet meer maar wil de harde schijf uit lezen kan dat?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet welk type en hoe oud de JVC is en of het om een storing of echt kapot gaat maar normaliter kan de pc de format van de harddisk niet lezen. Wellicht een goedkope 2e hands kopen en de harddisk overzetten? De service manual van de JVC moet hierover duidelijkheid geven hoe de disk uit te bouwen of is deze removable? Er is ook software maar ik weet niet hoe de connectie van de harddisk met de PC verloopt. Het moet mogelijk zijn volgens deze link: www.asoftech.com/articles/recover-files-from-camcorder.html Er is nog meer recovery software te vinden die wel gratis is (oa Recuva). Het hangijzer is de connectie van de HD aan de PC maar misschien herkent de PC de harddisk nog wel via de USB of Firewire aansluiting van de camcorder... eerst proberen. Er is ook een truuk via create DVD met movie maker (indien de pc windows is) en de de hdd nog wel via USB wordt herkent. www.fixya.com/support/t260909-transfer_videos_jvc_everio_gz_mg21u
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...