Ga naar inhoud

Nieuwe laptop kopen of oude reviseren?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een vraag omtrent de aanschaf van een nieuwe laptop. Mijn huidige laptop is een Dell studio 1737 met als belangrijkste eigenschappen: - Pentium Dual-Core CPU T4200 @200GHz processor; - 250GB HD - 3GB RAM geheugen - OS: Windows Vista Maar ik merk dat deze laptop steeds slomer begint te worden en dat de laptop de nieuwste (wat zwaardere) programma's (Adobe Lightroom) niet zo goed meer aan kan. Hij opent de programma's dan erg traag en loopt soms ook vast. Ook tijdens het opstarten is de laptop erg traag geworden. Daarnaast heeft mijn huidige accu zijn levensduur wel gehad. Zonder stroomkabel houd deze het net nog 1uur vol. Ik vraag me af of het voor deze laptop zinvol is om 'm te laten reviseren (nieuwe accu en Windows 7 installeren). Mijn optie voor een nieuwe laptop is de Dell xps 14z. Ik twijfel alleen of deze voldoende capaciteiten bezit om Lightroom fatsoenlijk op te draaien? Graag zou ik jullie advies hierover willen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Via Ebay nieuwe accu scoren en win 7 erop Als je huidige lappie die zware progsels draait op een _ IMHO-vreselijk-zuigend OS zal t op win7 stukken beter draaien. Bovendien klaart een hele schone installatie ook veel vuile lucht op. Kijk wel van te voren even op de site van de fabrikant naar de goede drivers... Suc6 Anjo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...