Ga naar inhoud

Windows 8 Release Preview


Aanbevolen berichten

De [b:03dc7b4040]Windows 8 Release Preview[/b:03dc7b4040] is door Microsoft vrijgegeven voor download. Dit is de laatse ontwikkelversie die uitgegeven wordt en vrijwel al geheel conform de uiteindelijke verkoopversie is. ISO's in zowel 32-bit als ook 64-bit vindt je hier: [url]http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/iso[/url] De licentiesleutel die je moet gebruiken: [b:03dc7b4040][color=#0000FF:03dc7b4040][size=18:03dc7b4040]TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF[/size:03dc7b4040][/color:03dc7b4040][/b:03dc7b4040]
Link naar reactie
[quote:763e986912="Tirm"]Ik heb ergens gelezen dat W8 sneller opstart dan W7 omdat bij W8 "overbodige zaken achterwege worden gelaten" Dat lijkt me ge-ni-aal... :roll:[/quote:763e986912] als je overbodige zaken uit win 7 sloopt . start het ook sneller op . win 8 hoeft voor mij niet . in ieder geval ik zal het nooit kopen . zo als het er nu uit ziet .
Link naar reactie
Eerlijk gezegd is Windows 8 niet de versie van windows waar ik op zit te wachten. De Metro-interface mag voor tablets dan wel handig zijn, ik vindt hem hoogst vervelend voor een gewone desktop pc. Ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen, want anders gaan ze hun Vista-avontuur nog eens herbeleven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...