Ga naar inhoud

Windows 7 Home Premium 32 bits kan niet updaten


Aanbevolen berichten

Als ik naar Windows Update ga zie ik om te beginnen als een rood logo ipv groene. Klik ik toch op zoeken naar updates krijg ik de volgende melding: "Er kan momenteel niet naar updates worden gezocht, omdat de Windows Update-service niet actief is. U moet uw computer opnieuw opstarten." Herstarten helpt dus voor geen meter. Daarna ben ik naar de site van MS gegaan om daar de googlen voor dit probleem en kreeg als eerste FixIt voor mijn neus die ik uitgevoerd heb en die uiteindelijk aangeeft dat het probleem is verholpen. Niets is minder waar en wederom hielp herstarten ook niet. Verder gezocht op de site van MS en kwam toen een drietal oplossingen tegen die allemaal op .msc (sorry, programmanamen vergeten te noteren) maar ook die oplossingen bieden geen soelaas. Ook systeemherstel uitgevoerd tot begin maart maar de melding blijft komen ondanks ik in april op de betreffende desktop de updates voor Windows wel heb kunnen installeren. Ook andere programma's, Adobe en NVidia, hebben vanmiddag updates uitgevoerd en zonder problemen. Wie o wie heeft de oplossing? of een poging daartoe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...