Ga naar inhoud

Bureaubladicoontjes worden na operstarten vernieuwd


Aanbevolen berichten

dat is geen abnormaal verschijnsel, dus je hoeft je er niet ongerust over te maken. ik wijt het aan de activiteiten die de pc moet ondernemen bij het opstarten. soms is dat een virusscanner die scant of een update doorvoert, maar ook andere programmaas die mee opstarten en daarom tijd vragen. een hele ris programmaas zet zichzelf vooraan in de opstartlijst, doorgaans nergens voor nodig. om op te starten heb je alleen je antivirus, evt draadloze adaptersoftware en evt bijzonder muis/toetsenbord-software nodig. kortom: kijk eens kritisch naar je opstartlijst.
Link naar reactie
Ik sluit me aan bij mijn bovenbuurman. Echter, mocht je ooit echt een keer gaan twijfelen aan de integriteit van je icoontjes (waar dan ook gesitueerd), dan kan je rustig een keer het bestand [b:545d43cb87]IconCache.db[/b:545d43cb87] verwijderen. Deze is gesitueerd onder de actuele gebruikersmap in de map Local: C:\Users\.....\AppData\Local Betreft een verborgen bestand, dus wel even zorgen dat-ie zichtbaar is. Na een herstart wordt een nieuwe cache aangemaakt door het systeem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...