Ga naar inhoud

Power LED wil niet uitgaan


Aanbevolen berichten

O/S Windows 7 homepremium Laptop Sony Vaio VPCEE3M1E Ik weet niet of ik dit bericht in de jusite gedeelte plaats. Zo niet hoor ik dat graag! Mijn laptop heeft een groen power LED in de aan / uit schakelaar. Na het afsluiten dient het lampje uit te gaan. Helaas gebeurd dit niet meer. Ik heb mijn energie instellingen onder Windows 7 gecontrolleerd. Deze zitten goed uit. zag ik "Resuming Windows". Dus het sysyteem werd in slaapstand gezet dacht ik. Ik heb de energie instellingen äangespast zodat mijn systeem wordt afgesloten. Dit heb ik gecontrolleerd en systeem geeft nu keurig "Opstarten Windows" aan maar als het systeem uit staat blijft dat led'tje gewoon branden. Heeft iemand een idee waar ik een oplossing hiervoor kan vinden? Bedankt
Link naar reactie
In de slaapstand zet ik de schakelaar v/h spanningsblok uit, anders is dat bij mij ook. Als je hem in de stand-by stand uit zet kan dat niet want dan moet het geheugen onder spanning blijven; doe je dat niet dan moet het systeem "kaal op starten" en duurt het dus laneger. Let op: onder XP en Win7 worden slaapstanden verschillend benoemd.
Link naar reactie
In W7 heb je verschil tussen slaapstand (uit-knop blijft knipperen) en sluimerstand (uit-knop gaat uiteindelijk uit) maar als je de PC gewoon uitschakelt via Start Afsluiten behoort het ledje niet meer te blijven branden. Je kan de batterij er uithalen en dan langdurig op de uit-knop drukken, misschien ben je er dan van af . :roll:
Link naar reactie
[quote:3bfcb0f7f6="Tirm"]In W7 heb je verschil tussen slaapstand (uit-knop blijft knipperen) en sluimerstand (uit-knop gaat uiteindelijk uit) maar als je de PC gewoon uitschakelt via Start Afsluiten behoort het ledje niet meer te blijven branden. Je kan de batterij er uithalen en dan langdurig op de uit-knop drukken, misschien ben je er dan van af . :roll:[/quote:3bfcb0f7f6] Bedankt voor deze tip. Batterij eruit gehaald en ongeveer 10 seconden op hewt aan / uit knop gedrukt. Daarna batterij erin gedaan en laptop opgestart en weer afgesloten. LED gaat nu uit zoals het hoort. Super bedankt! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...